Bassedrammen Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Håper det kommer til og funke Er vel ganske overbevist om at det vil funke og Noen med kule fargeforslag her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg synes egentlig at bilen deres er meget pen med den fargen som er på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 fikk jo sneket dere inn i filmen til Neffi Photography også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Ja jo er jo fin farge Men forandring fryder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Røyk er kke så viktig sålenge man klarer og holde javne fine linjer i sladd Litt røyk blir jo som en bonus Bra jobba Basse og broderen Skal prøve å dra med meg E28´en min på treff til sommeren så kan vi få tatt en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Håper det kommer til og funke Er vel ganske overbevist om at det vil funke og Noen med kule fargeforslag her ? Digger den bilen her! Funke kommer det sikkert til å gjøre ja Men hvorfor bytte farge når den er så rå som den allerede er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hadde jo passa til og hatt det stuket der egentlig... Men nå er glassfiber forskjermer,panser og bakluke kjøpt inn samt at hjulbuer bak skal byttes Så lakkering blir det uansett.... Men kan jo tenkes at det blir samme fargen da,ingenting bestemt Man vet aldri..Skal på no reklame osv på den så greit at bilen ser litt mer shina ut Selvom jeg syns den har rette stuket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 det er kul den fargen der. med litt svarte detaljer.. kan jo kansje vere feit i delphin grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Tja.. Må jo ha noe forandring !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hva med "benga blå" som jeg hadde på min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 huff nei hehe xD. begynt bytte av buer bak og straks kanaler! så kommer vel blokk og topp straks fra maskinering så da blir det endelig litt motorbygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 vi gleder oss alle til sommeren nå må få den ferdig til vårmønstring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Har et håp om og kjøre i skien natt til 1 mai Så fort motoren er satt sammen er det jo bare og få bremsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå