Gå til innhold

BMW 318i e46 - lås problemer!?

vetledani
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har låst bilen manuelt siden jeg fikk den, (sentrallåsen via nøkkelen funker ikke) men knappen i bilen funker(sentrallåsen). Men når jeg skal låse bilen manuelt nå, så vil den ikke låse seg, jeg vrir nøkkelen, men den går bare 40 - 50 grader og ikke 90 som den skal. Og her sitter den bom fast, skal jeg vri videre knekker NOE. Så får ikke låst bilen. Noen som har hatt lignende problem? eller har peiling på hva som er galt? samt hva man skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder du til? Mulig jeg kan hjelpe deg med dette :)

Det kan jo være låsesylinderen din som er gått åt skogen. At nøkkelen ikke fungerer skal bare være et kodespørsmål. Men har du flere nøkler? Reserve nøkkel f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørlandet:) nei, har ingen reservenøkkel skjønner du.. hehe. Er nok sylinderen. tenker litt på hvor mye dette kan komme på, på et verksted.. har hørt at kanskje man må "om-kode" og lignende. som kan være rimelig dyrt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er låsemotorn, så koster denne ca 1000 på GS. Du klarer bytte denne selv om du klarer ha tunga rett i munn.

Nøkkelen trengs ikke kodes om, kan være den bare har gått tom for strøm og da mista kodinga. Går lett å kode denne selv :) Tunga rett i munn her og-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...