lienback Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hey Når jeg skrur om tenningen så kommer det en liten "knakk" lyd hvert 3 sekund i denne tingen her. Jeg klarer ikke og høre det når motoren er på, men bare når tenningen er på. Hva kan vær gale?
scoot Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Er ikke dette varmeventilene på e34? Tror ikke det er noe galt med dem med mindre varmeapparatet ditt kun blåser varmt eller kaldt. Ventilene som sitter inni har en tendens til å sette seg fast i løpet av en vinter f.eks, slik at det kun blåser varmt.
lienback Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Er ikke dette varmeventilene på e34? Tror ikke det er noe galt med dem med mindre varmeapparatet ditt kun blåser varmt eller kaldt. Ventilene som sitter inni har en tendens til å sette seg fast i løpet av en vinter f.eks, slik at det kun blåser varmt. Åja, skal sjekke om den den kun blåser varmt eller kaldt. Men denne lyden kom nettopp.
peder87 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 dette gjør min bil og av og til men om det er normalt vet jeg ikke men mitt fungerer iallefall slik det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå