Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pølsevev! Du trenger en cc-styringsenhet (venstre kickpanel bak høyttaleren), cc-hendel og cc-motor i motorrommet (v/servotank). Ligger normalt ferdig ledningsnett, så plug and play :)

Skrevet
min var iallefall bare å montere hendelse. dette gjelder iallefall e34 525tds med automat

Mysefistisk :o Hvorfor skal BMW montere alt foruten selve hendelen? Tyskerne er gale...!

Skrevet

hey, hiver meg på her jeg :) har tenkt å gjøre det samme, men mangler alt av deler..noen som har? er det vanlig at det ligger ferdig opplagt ledningsnett altså?

Skrevet

på TDS er det bare å ettermontere hendel. CC motor trengs ikke da den ikke har gasspjeld. Jeg kjøpte brukt fra koed for noen få hundrelapper. Monteringen, inkludert leting etter rett kontakt under dashbordet var unnagjort på en liten halvtime.

• 2 weeks later...
Skrevet
på TDS er det bare å ettermontere hendel. CC motor trengs ikke da den ikke har gasspjeld. Jeg kjøpte brukt fra koed for noen få hundrelapper. Monteringen, inkludert leting etter rett kontakt under dashbordet var unnagjort på en liten halvtime.

Takker for svar.

Kontakten, var det vaskelig og finne denne? Plug and play?

MVH

Anders

Skrevet
har bestilt hendel på schmiedmann nå, men hvordan er det å montere den på rattstammen? er jo kun plass til to hendler rundt stammen..?

Rett under vindusviskerhendelen er det et spor i stålet på rattstammen. Hendelen skal kun trykkes inn der. Du må skjære ut en halvmåne i dekselet rundt, denne halvmånen ser du på innsiden av dekselet. Bare å ta stikksaga fatt :)

Stikket til cruisekontrollen er rett ovenfor stikket til vindusviskerhendelen. Den har 2 poler, så er lett å finne. Stikkene finner du forøvrig under dekslene på venstresiden over pedalene.

• 5 weeks later...
Skrevet

kan noen ta ett bilde av plasseringa av kontaktstykket? ser absolutt ut som om 325tds ikke har dette ledningsnettet ferdig :/

har saumfart hele internett nå uten å klare å finne koblingskjema på cruise control til tds...noen her som vet noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...