Lapin Kulta Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hei Har fått tilgang på en delebil med cruisecontroll, hvordan er dette og ettermontere? Noen som har en guide eller erfaringer med dette? MVH Anders
peder87 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 bare å montere hendlen det og alt er ok. var iallefall så enkelt på min 1995mod. må selfølgelig ta ut hull i dekslet til hendlen
kje Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Pølsevev! Du trenger en cc-styringsenhet (venstre kickpanel bak høyttaleren), cc-hendel og cc-motor i motorrommet (v/servotank). Ligger normalt ferdig ledningsnett, så plug and play
peder87 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 min var iallefall bare å montere hendelse. dette gjelder iallefall e34 525tds med automat
kje Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 min var iallefall bare å montere hendelse. dette gjelder iallefall e34 525tds med automat Mysefistisk Hvorfor skal BMW montere alt foruten selve hendelen? Tyskerne er gale...!
bmwJon Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 hey, hiver meg på her jeg har tenkt å gjøre det samme, men mangler alt av deler..noen som har? er det vanlig at det ligger ferdig opplagt ledningsnett altså?
iittala Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 på TDS er det bare å ettermontere hendel. CC motor trengs ikke da den ikke har gasspjeld. Jeg kjøpte brukt fra koed for noen få hundrelapper. Monteringen, inkludert leting etter rett kontakt under dashbordet var unnagjort på en liten halvtime.
kje Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Legger meg flat. Trenger kun cc-hendel på dieselbiler da tydeligvis
bmwJon Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 åh, fantastisk noen som har en hendel til meg? regner med det gjelder for e36 325tds også?
Lapin Kulta Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 på TDS er det bare å ettermontere hendel. CC motor trengs ikke da den ikke har gasspjeld. Jeg kjøpte brukt fra koed for noen få hundrelapper. Monteringen, inkludert leting etter rett kontakt under dashbordet var unnagjort på en liten halvtime. Takker for svar. Kontakten, var det vaskelig og finne denne? Plug and play? MVH Anders
hajm Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Funka fint ved montering av hendel, han brukte 20 min på det så hvis dere har 525 tdsa uten cc, kjøp brytern
bmwJon Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 har bestilt hendel på schmiedmann nå, men hvordan er det å montere den på rattstammen? er jo kun plass til to hendler rundt stammen..?
Lapin Kulta Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 har bestilt hendel på schmiedmann nå, men hvordan er det å montere den på rattstammen? er jo kun plass til to hendler rundt stammen..? Rett under vindusviskerhendelen er det et spor i stålet på rattstammen. Hendelen skal kun trykkes inn der. Du må skjære ut en halvmåne i dekselet rundt, denne halvmånen ser du på innsiden av dekselet. Bare å ta stikksaga fatt Stikket til cruisekontrollen er rett ovenfor stikket til vindusviskerhendelen. Den har 2 poler, så er lett å finne. Stikkene finner du forøvrig under dekslene på venstresiden over pedalene.
bmwJon Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 kan noen ta ett bilde av plasseringa av kontaktstykket? ser absolutt ut som om 325tds ikke har dette ledningsnettet ferdig :/ har saumfart hele internett nå uten å klare å finne koblingskjema på cruise control til tds...noen her som vet noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå