Rollerboy Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil! Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann. Joa, ser på meg selv som en relativt oppegående "kjenner" når det kommer til biler. Men herregud så stusselig denne her var ! Får ingen vibber hos meg iaf...Skal jo se LITT potent ut da,uten å virke harry, eller skremme noen av dere i orginalpolitiet Kjedeligpolitiet).Jeg syntes Ikke den skal se ut som en spinkel liten 316E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 En lettvekter på... Hold dere fast 1580kg. Shaver 70kg av en bil og lar navigasjonen stå igjen. Haha! Ille drøy vekt på en treserie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå