virtman Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Hei, Jeg har funnet meg en fin 3 serie 2009 model som jeg kunne tenke meg, den er priset til 560000 hos forhandler. Hvor mye tror dere det er mulig å oppnå i avslag på dette? Hva ville dere gitt i tilbud til forhandleren? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Prisen er det nok ikke så alt for mye å fire på. Det som kan diskuteres er omregne, årsavgift, hjul etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Vanskelig å si når du ikke har mer info, men alltids lov å prøve seg. Du trenger jo ikke å kjøpe bilen om du ikke får den rimeligere. Sikkert lettere å forhandle litt ekstra som en service eller to osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtman Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Takk for svar, Tenker jeg prøver meg på 10-15k under og ber om litt tillegg som nye dekk, service osv. så får vi se. Ser litt på å eventuelt importere en fra tyskland da den som jeg har sett her i Norge mangler bl.a. aktiv cruise kontroll som jeg har veldig lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå