Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg monterte bremsene i slutten av sommerferien, og alt virker flott enda. Dem kan skaffe andre deler tror jeg, om du sender dem en mail og spør.
rolfi Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Ser car-parts24 fører Lemförder. Etter å ha lest litt rundt på diverse forum (hovedsakelig E34), har jeg inntrykket av at det er noe av det beste man kan få tak i. Det sammenlignes med Meyle HD, og det er en evig diskusjon om hva som er best.
Alpejohn Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Ser car-parts24 fører Lemförder. Etter å ha lest litt rundt på diverse forum (hovedsakelig E34), har jeg inntrykket av at det er noe av det beste man kan få tak i. Det sammenlignes med Meyle HD, og det er en evig diskusjon om hva som er best. Ut i fra hva jeg har lest på forum rundt om, så er det lemforder som leverer deler til bmw, så dem blir som "orginale" uten bmws navn på. Men hvor vidt det stemmer kan jeg ikke si noe om. Mine virker bra enda vertfall. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå