Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent

Skrevet

Sote en orginal e merket lampe vil jo gi en e merket lampe til slutt. Er den da lovlig? Nei..

Disse som er linket til i denne tråden er bearbeided orginal lamper, og absolutt ikke lovlige uansett merking.

• 1 year later...
Skrevet
Er nok en del som vil påstå at det ble harry.

Jeg syntes det så jævlig bra ut.

+1!

Skrevet
om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent

Halleluja! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...