Ballder Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Kjøp deg en skyline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Vill ha tysk kvalitet vet du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hvis du er ute etter banebil og kvalitet, så er skyline det mest kurrante valget. Ellers så er 3-serie med 3.8 liter fra m5 et bra valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Bare for guds skyld ikke lag banebil av enda en E28! Det er så jækla trist å se dem som rallybilvrak og banebiler nå som det er så få fine igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 gammal bmw med S62/65 stemmer jeg for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hvis du skal ha banebil, hadde jeg gått for e30 med m30b35, mye lettere og tilpasse til en slik bil enn m50 motor, du har også lettere trimming på en m30, men er ikke bare motor som teller utpå en bane, må nevne litt mer enn bare bil og motor.. litt uenig her bare. for og sette i m30 må du lage motorfester, mellomaksel+ div annet custom småtteri. m50 setter du rett inn med orginale m50 motorfester og du kan kjøre med e36 328 mellomaksel. dermed bolt on egentlig. så får du mye bedre plass i fronten med m50, så er den lettere, tåler mere en m30 pga m30n har vipparmer bla. så er det en annen ting. Har du en god orginal m50b25 kan du sette på turbo på den med alt det inebærer og kjøre 400-500hk uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Bare for guds skyld ikke lag banebil av enda en E28! Det er så jækla trist å se dem som rallybilvrak og banebiler nå som det er så få fine igjen.. e28 blir det nok ikke, men har ikke helt lyst til å bygge banebil av e30 heller:P Så er begynt å helle mer på e36 som banebil og eventuelt en e30 coupe som showbil..får se hva som kommer først:P har lyst på begge deler med engang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... G_0935.mp4 e30 med turbo funker jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 hehe vet e30 turbo funker:P er mer det at det er ett så råtøft karoseri at jeg ikke vill "ødelegge" det med å bygge om til banebil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 har en gammel e30 med bur og styr . og en 3.8 M5 maskin . funker fett det .. med rett utveksling .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 har en gammel e30 med bur og styr . og en 3.8 M5 maskin . funker fett det .. med rett utveksling .. denne funker ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 ja .. sku bare hatt litt letere utveksling når eg kjøre på trening på eikås .. e litt tungt der .. får se vist noen so har en 3.90 diff eller 4.10 så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 ja .. sku bare hatt litt letere utveksling når eg kjøre på trening på eikås .. e litt tungt der .. får se vist noen so har en 3.90 diff eller 4.10 så rop ut det har jeg, men tror den begynner å bli sliten, like greit, skal ha 3.63 eller no neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 har 3.63 no .. gje en lyd da når vist du vil selg din . e vel sveist du kjøre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 kan bytte heheh, din er vel i bedre stand, så du kan sikkert få en slant også i tillegg... er FULLsveist ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå