ZhilleN Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Har en e36 coupe, trenger og bytte bremseskjold da dette er helt ødelagt på ene siden bak (venstre) for tiden har jeg ikke utstyr til og ta ut nav og knote med dette, så lurer jeg på om jeg kunne fått litt hjelp av dere? Har nytt bremseskjold liggende, noen som har noen tips til verksteder som ikke er så himla dyre, eller har noen gode tips på lur? Trenger bare og fikse dette, firehjulskontroll, godkjenne senkesett i vognkort og eu så har jeg skilter Håper på raskt svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Brekk av det gammle og skjær det nye til slik at du får det på uten å ta av noe. Viss det går da... Jeg gjorde det slik forran på M3en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kompis skifta bak på E34'n sin med å kappe av det gamle, kappe det nye i to, og så sveise det sammen på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå