VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 hei. jeg har vært så dumt ¨å forhåndsbetalt noen speil inkludert frakt, for å få de så fort som mulig. gikk en uke fra han sa at han skulle ha sendt de å tinga virka bra, men ingenting skjedde. jeg fikk tak i han på onsdag å da var han opptatt men skulle sende kollinr. sendte så en melding seinere, men han var fortsatt opptatt.. men det han sa var at han hadde sendt nå på tirsdag(altså en uke etter han sa at han hadde sendt de, til å begynne med). å nå i 2 dager har jeg prøvd å få fatt i fyren, men han svarer ikke på tlf.. vet ikke hva han heter, fordi jeg får ikke noen treff på tlfnr hans på 1881,guldesider o.l. brukeren heter Tara. her er link til emnet, hvor vi hadde en liten budrunde : http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=192631 har lært på den vonde måten hvor dust man kan være ved å stole på folk, for å så bli "lurt" noen som kjenner brukeren som utgir seg for Tara, og kan gi meg adresse, e.l har prøvd å legge dette fram så saklig som mulig, og håper at folk evt kan hjelpe meg..
S.Hafsmo Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Får du ikke tak i vedkomne du har handlet med, bør du ihvertfall legge ut saken i denne tråden, så andre kan være advart. viewtopic.php?f=14&t=23447 Har dog vanskelig for å tro at noen vil gjøre seg til kjeltring for noen speil.
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 har allerede gjort det, å har skrevet at jeg skal endre den til positivt den dagen jeg får speila.. ja, det kan du si. er jo snakk om 1000 kr..
Eksos Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Kontakt banken din med kontonummeret, kanskje de kan spore det opp?
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 har prøvd det også, men de kunne ikke oppgi navnet sånn uten videre..
Erik89 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Du kan jo alltids slenge inn en "advarsel" til andre i den andre salgs tråden hans? viewtopic.php?f=14&t=193179 Som du gjør positiv så fort du får speilene.. Håper ting ordner seg snart, kjipt med sånne folk :/
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 ja, da er det gjort også.. årh.. føler meg idiot, men hva faen heller.. man forventer jo at folk skal være ærlige.. ihvertfall når det gjelder 1000 kr..
Kjennern Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Forvent ingenting sier jeg bare Det har vel vist seg flere ganger i det siste. Skal dog ikke dra alle under en kam, men vær alltid skeptisk på forum handel.
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 nei, jeg fikk jo håpet opp når jeg fikk tak i han for 2 dager siden da.. hmm :/ nei, jeg skal bli mere skeptisk til folk, spesielt de som ikke er så kjente på forumet her..
TheEspenK Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Føler med deg bmwlærling Sjekka brukerprofil på Tara: memberlist.php?mode=viewprofile&u=26391 Solgt speil 6dager etter registrering på bimmers, ikke vært aktiv siden 8dager etter speilsalg! Lukter ugler lang vei av Tara spør du meg Står han bor på Jessheim, kanskje noen andre på forumet holder til på de trakter og kjenner til noen lokale useriøse....
VegarVS Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 jeg var så dum at jeg ikke så dette før etter jeg begynte å kjenne lukta av svineriet.. :/ ja, hadde jo håpa på det, så derfor jeg lagde denna tråden..
spruddel Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Uff, fulgte jo med på den salgstråden siden jeg dro et stykke for å kjøpe slike speil selv for 1000 kroner, så synes de var så billige og ble litt sånn oppgitt for at jeg ikke kjøpte de der istedenfor, men uflaks at hun/han er useriøs og jeg skrev at det var billig. Men sånt vet man ikke. Kjipt dette her. Btw, 1000 kroner, det er MYE å gjøre seg til kjeltring for. Se hva jeg kom hjem til etter jobb igår. Ringte noen på finn, dro 1 time avgårde og fikk tak i nye deler for 400 kroner, og de som stakk av med mitt får mest sannsynlig ikke brukt det fordi de ødelegger innfestingen på delene når de river det av.. Verden vi lever i er rar.. EDIT: De tok sideblinkers, frontblinkers begge sider og grill
VegarVS Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 ja, så du også hadde posta litt der.. fyfaen asså, forbanna idioter som bare tar seg til rette sånn.. vi lever i en egoistisk verden, uten moral!
spruddel Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Eller i et land med mange østeuropeere som har en sliten 124 arbeidsbil som mangler deler... Rimelig sikker på noe sånt, men skal ikke være stygg mot andre folkeslag, men er ikke rart folk havner i grupperinger.
VegarVS Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 neinei, de ødelegger jo for seg selv, derfor blir de satt i bås.. "/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå