C.Andersen Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en bmw 318 e46, veldig fornøyd! eneste som jeg synes er negativt er interiørlistene(trelister). Er det noen her på forumet som har vært borti å bytte disse? er det mye jobb? Har funnet en del andre lister jeg vil bytte inn i, men står ingenting om montering. Har skrudd en del før, men vil være sikker før jeg slenger meg uti det. Er supertakknemmelig for alle svar!
C.Andersen Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Hvis flere enn meg lurte på dette, så var det bare å flekke de rett av
StigJ Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hvis det er sedan er alle listene utenom den rundt girstanga bare klipsa på. Den rundt giren trekker du bare opp skinnbelgen så kommer det to skruer frem. Skru ut og trekk litt bakover. Listene på dashbordet løsnes ved å begynne helt til høyre. Den under passasjerairbagen skal av først.
C.Andersen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Dete var det samme jeg gjorde Glemte å legge til de to skruene ved girspaken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå