freiia Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Da har jeg endelig fått gobilen Topaz blå e46 coupè.. utrolig go bil å kjøre, og er kjempe fornøyd! Har noen planer om bilen, men tar gjerne imot tips og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hadde vert kjempe kjekt med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 På vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Grattis med utrolig pen bil. Gleder meg til å fikse litt på denne. Mine tips veit du alt, og det er M-tech 2 (med mindre du vil skille deg litt ut fra 99% av alle andre e46 som begynner å få samme tendens som e36) litt senk, pene felger, og eventuelt hvite blinklys, selv om jeg hadde vurdert og beholde blinka gule. Pen farge, og gult er det nye hvitt. Eksempel på noe ikke ALLE har: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 ja gleder meg sjøl til å få fiksa litt blir nok hvite isteden for de som står på nå, lener godt mot det gitt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Denne kommer til å bli veldig bra. Har trua på detta frøken Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 takker for det mister har troa sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser der ja meget flott bil der:) men m fanger må på og btw så kledde faktisk denne bilen orange blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser der ja meget flott bil der:) men m fanger må på og btw så kledde faktisk denne bilen orange blinkers. M fanger er som en skive brød. Godt hvis du er sulten nok, men kjedelig som mat. Lite oppfinnsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Dett kan vel meget hende mr johnny, men orginal pre face fanger en no mist 99,176% kjedeligere en M fganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Blir hvertfall ikke den som står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Se her, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Prøvd den nye fangern idag, blir braa nå gjenstår det å tette gjen de to ytterste hullene, og lakk, så blir det supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Fin bil da. Jeg har hvite M3 baklamper, ikke led og hvite blinkere foran til deg. PM om du er intr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå