520Msport Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Bra bilder Alpejohn, gleder meg litt mindre til mine Kina Led nå merker jeg Så bra ut med Mtec!
ChristerM Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg kjøpte GS sine LED pærer, forsåvidt like som dine egentlig med kjøleribber rundt. Lyser faktisk sterkt om dagen. Da er dem hvite, men jeg aner et stort blåskjær i ringene når det er mørkt. Byttet til Mtec pærer fra Dioder.no til kurvelysene som tilsynelatene skulle være hvite, men ser også det at farge forskjellen faktisk er litt stor. Ikke for å stjele tråden, men vil Osram pærene lyse hvitere? Typisk superwhite pærer?
520Msport Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Har fått pærer, Kina pærene funker greit..... Vises ikke så godt i dagslys da... Her er noen bilder:
Alpejohn Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Ja dem er helt kurant, men litt irriterende at dem lyser så dårlig i dagslys
520Msport Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Er dert noe med at de forstyrrer radiosignalet?
mbruer Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Fikk Kina led før ferien jeg også.. Lyste dom alle vet litt dårlig, så jeg bare dro ut ledningen på de og kjører US-style istede. Svaktlysende blinklys... litt mot strømmen. Sp for jeg se når jeg gidder å kjøpe de dyre led'sa:)
Alpejohn Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er dert noe med at de forstyrrer radiosignalet? What?
mudbug Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Nå har jeg satt inn MTEC V.3. Det lyser utrolig bra på daglys Høyre er Kina greie. Venstre er MTEC V.3 Ute på daglys
520Msport Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Nå har jeg satt inn MTEC V.3. Det lyser utrolig bra på daglys Høyre er Kina greie. Venstre er MTEC V.3 Ute på daglys Mtec ser veldig bra ut Tøff bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå