gvalton Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Er det noen her som kan hjelpe meg med å fnne et sted i Tyskland der man kan få kjøpt bytte motor og få byttet motoren på samme sted. har en 520 ia 2002 mod. motor heter m54 b22. Det er en 2.2 liter 170 hk. Har en bil som skulle hatt ny topp, eller ha fått overhalt toppen eller bytte motor, er det noen i norge som kan bytte motor billig? eventelt bytte topp eller overhalle den toppen jeg har. er noen eksosventiler som er ikke er helt friske, har dårlig kompresjon på ett parr sylindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hei gvalton, rimelig ny på forumet her selv men drister meg å ønske deg velkommen Spesifiser litt hvor du bor i landet så kanskje det finnes noe skruere i omegn. Lite erfaring selv med verksteder i tyskland men ettersom jeg leser på siden her er tyskerne mer enn behjelpelig. Finn deg et merkeverksted i tyskland innenfor en rimelig reiserute så stiler du en e-mail til de, sikker på at de hjelper til å finne en "ny-brukt" motor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gvalton Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Jeg bor i skien. Er vel enklest å finne et verkstet i nord tyskland ? hvis noen har et verksted å anbefale, så er jeg takknemelig for det. Er det noen som kan ta på seg jobben her hjemme for en rimelig penge så er det også en mulighet, kan få tak i motor men trenger da noen til å bytte motor for meg, eventuelt få tak i en ny topp og bytte topp. eller få en til å overhale den toppen jeg har. å sette bilen på verksted her hjemme da snakker vi fort 30000. og det må vel være mulig å komme godt under denne prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Kan jo kjøpe motorer fra www.koed.no så vist du ikke gjør det selv så koster det jo ikke allverden å få ett verksted til og skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Var en på forumet som nylig averterte en slik lite brukt motor billig til salgs her i sørnorge. hvis ikke kan du bare hente en drøss av slike motorer billig i Sverige. http://www.bildelsbasen.se . hvis du bor i Skien kan en fyr på Kjørbekk som er dyktig på bmw helt sikkert gjøre jobben for deg billig. Han har et bra garasjeoppsett hjemme hos seg. Ranten heter gata. har selv vært i kontakt med ham ang samme sak. kan kanskje finne nummeret hans igjen en plass hvis det er aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gvalton Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Jeg skal ha en motor som er 2.2 liter 170 hk. den motoren er ikke så lett å få tak i. den heter m54 b22. har leitet og leitet men ikke funnet noe motor her i norge, har funnet en i Danmark. Om det er noen på Østlandet som er en reser til å skru så er det fint om jeg kan kontakte den personen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 http://www.bildelsbasen.se/?link=list&s ... ery=M54B22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gvalton Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Ser ut til at jeg har funnet en topp. Får sjekke på mandag. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå