Alpejohn Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Hei, Selger nå min Intravee 2, Alpine KCA-420i ipod adapter og Ipod Nano 8gb. Tror ikke jeg lyger når jeg påstår at dette er den beste ipod styringa man får til 16:9 navigasjons skjerm! (Passer også til 4:3, men har ikke testet selv, men den støtter formatet). Her kan du bla i spillelister, bla igjennom lister etter sanger, søke etter sanger osv. Du får informasjon om alt på skjermen, og har du IKE (Speedometer med stort display) kan du få navnet på sangen i speedometeret også. Denne gir deg utrolig mange muligheter! Den kobles til der cd-veksleren oppringlig var tilkoblet, så i utgangspumktet kan du ikke ha cd-veksler samtidig. Men fortvil ikke, du KAN ha det, men da må du ha en boks til samt en Alpine cd/mp3-veksler. Alt dette ligger det informasjon om på nettet. Enkel guide på installasjon: I bruk: Den har vel vært brukt ca 1 år, til jeg fikk lyst å bruke cd-veksleren igjen. Etter det har jeg bare brukt veksleren, så da velger jeg og selge dette. Jeg har brukt den i min E39, så der vet jeg at den funker kjempebra, men den passer selvfølgelig i E46 også, og andre som bruker I-bus regner jeg med. Alt sammen er montert på en hjemmesnekra brakett som monteres på festene til cd-veksleren. Ipoden er festet med borrelås, så den er enkel og plukke ut (Dette er tilpasset E39) Når ipoden er koblet til, blir den ladet automatisk, så den går ikke tom for strøm. Eneste minuset er at om den ikke blir brukt på over en dag, så går ipod i dvale, og du må bak og "vekke" den igjen. Men bruker du bilen et par ganger daglig så er det ikke noe problem. Men står den en hel dag og natt uten bruk så "dvaler" den. Her er et par bilder, så man kan se hva man kjøper! (Braketten er ikke laget for utstilling, bare så det er sagt.) Den grønne knappen er der i dag, og ble brukt til og slå på og av forsterker til sub (Når kassa var plukka ut). Og kan fortsatt brukes. Tenkte og selge alt sammen for 2500,- inkl. frakt. (Intravee, Alpine KCA420i, Ipod Nano 8gb og braketten som alt festes på. Følger også med bruksanvisning på engelsk (Denne fins også på internett). Har du cd-veksler fra før, er dette plug and play right away! Har du noen spørsmål, ta gjerne kontakt på PM, Tlf/SMS: 41406672, eller epost: fredrik.sandvik@live.no Vurderer du ipod, så er dette det beste valget om du har navi! Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå