stianvell Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei! slenger ut noen bilder av e34n min # Sota ruter, senket, Dtm bakpotte , hviteblink rundt. Noen bmwer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 så pen ut denne maskin står i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Pe n bil ja Er vel en m50b20 maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Kan det stemme at jeg så denne, og en del andre E34'er, bla en hvit M5, på Wattenberg idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Se her ja, detta var ikke en ukjent plass, tempo'n i sandefjord? Pleier mest å være vag folk her vell, hvertfall føles det sånn hver gang jeg kjører forbi Uansett godt å se BMW folket ta over! Flott bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Pe n bil ja Er vel en m50b20 maskin Takk skal du ha ja sitter (Desverre) en M50B20 i denne . Kan det stemme at jeg så denne, og en del andre E34'er, bla en hvit M5, på Wattenberg idag? Kan godt hende det, bor i porsgrunn så Se her ja, detta var ikke en ukjent plass, tempo'n i sandefjord? Pleier mest å være vag folk her vell, hvertfall føles det sånn hver gang jeg kjører forbi Uansett godt å se BMW folket ta over! Flott bil du har forresten Stemmer at det er på Tempon ja må jo vise Vag folket hva bil er av og til vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Blir gjort litt med bilen nå framover:) * M5 frontfanger * Svart front * Svarte lykter framme * Få sveisa eller bytta kanalene * Kansje M5 bakfanger så hyl ut om noen har! * Shadowline lister utvendig * Nye skjermer framme. Bilen har fått kjørt seg litt i vinter, så trenger litt oppussing nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Bare å legge ut flere bilder, Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hva for nå senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Engangs justerbart nedover mot bakken. stianvell reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Engangs justerbart nedover mot bakken. x2 Fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Haha ja Anders, " engangs justerte fjærer" han som har "justert" de, målte vel 110mm forskjell før/etter. vet ikke om dette stemmer da^^ har ikke fått gjort noe særlig, bortsett fra å fått på M5 fangern, fått senka den etter vintern, å på med nye felger ( Rondell D58 ) Noen bilder: Subber litt når jeg skal opp i gårsplassen gitt .. Fra i vinter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ser jo faktisk bedre ut i virkeligheten med de felgene der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Liten Update Fått lakka frontfanger å fått på shadowline Her er bilder: ( ja jeg vet at potta stikker for langt ut ) Hatt det litt morro også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Liker denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå