Gå til innhold

positive/negative erfaringer med Partsandretards!

thomascr
 Share

Anbefalte innlegg

Og der kom fjærene som skulle vært montert og godkjent på en bil jeg solgte for ett par mnd siden :)

De kom vel for en uke siden og vel så det vil jeg tro. :)

og de var blå, når jeg skulle ha røde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og der kom fjærene som skulle vært montert og godkjent på en bil jeg solgte for ett par mnd siden :)

De kom vel for en uke siden og vel så det vil jeg tro. :)

og de var blå, når jeg skulle ha røde :)

Er akkurat samme fjærene, det er nummerne på dem som er viktige.

Vi hadde fremdeles ikke fått de røde, og det virket jo ihht denne tråden at det hastet veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hastet? jeg lagde denne tråden her, mange månder etter første henvendelse.

er dette her hast begynner jeg og lure, jeg har hatt good tolmodighet.

du spurte på mail om jeg skulle ha røde eller blå, jeg sa rø.

Hvis det var ett problem og få taki røde, så kunne du jaffal gidd besjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei doktor jeg trenger en stivkrampesprøyte FORT.... her har du en sprøyte mot gonorre ettersom det haster så jævlig hehe, super service, sender det motsatte av hva kunden ber om hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei doktor jeg trenger en stivkrampesprøyte FORT.... her har du en sprøyte mot gonorre ettersom det haster så jævlig hehe, super service, sender det motsatte av hva kunden ber om hehe

Det motsatte? Vi sendte fjærer som er EKSAKT de samme bortsett fra i en annen farge.

Jeg vet ikke hvordan det er i din verden, men hva er forskjellen om fjærene er lakket i rød, blått, hvitt eller gult når det i utgangspunktet er akkurat samme fjæra?

Jeg tror definitivt du har misforstått hva "motsatt" betyr.

Om Thomas er veldig opptatt med at det skal være røde fjærer rund baut på bilen, så kan han jo bare sette på de gamle etter å ha vist bilen. Det var vel engang så at det var pga. at nummerne var borte på de andre fjærene at han fikk nye slik at han kan få godkjent bilen.

At du enda er sur, over 2 år etter at du kjøpte et lampesett hos oss som DU klarte å ødelegge selv forundrer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hastet? jeg lagde denne tråden her, mange månder etter første henvendelse.

er dette her hast begynner jeg og lure, jeg har hatt good tolmodighet.

du spurte på mail om jeg skulle ha røde eller blå, jeg sa rø.

Hvis det var ett problem og få taki røde, så kunne du jaffal gidd besjed.

Vi sender ut reklamasjonsdeler samme dag vi får de inn på lager, jeg har hatt røde fjærer i bestilling på hver eneste bestilling vi har hatt til TA Technix siden du henvendte deg til oss.

Når ting drar ut og du lager en tråd om at du ikke får visst bilen så må vi reagere kjapt og få opp fjærer slik at du får godkjent bilen. For det var vel det dette dreide seg om i første omgang.

Men du har vel enda ikke hverken bestillt time eller vist bilen, så er ikke helt med på agendaen din her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du imponerer stadig med super service, hvis en kunde ber om en spesifik gjenstand så er det fordi han vil ha den spesifike gjenstanden, men da synes du det er helt greit å sende noe annet, hvor dum går det an å bli egentlig ? du klarer ikke å innse at du faktisk har gjort feil, du burde kanskje heller finne deg en jobb på lageret isteden for å ha kontakt med kundene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du imponerer stadig med super service, hvis en kunde ber om en spesifik gjenstand så er det fordi han vil ha den spesifike gjenstanden, men da synes du det er helt greit å sende noe annet, hvor dum går det an å bli egentlig ? du klarer ikke å innse at du faktisk har gjort feil, du burde kanskje heller finne deg en jobb på lageret isteden for å ha kontakt med kundene,

Åja, så dette er dårlig service? Alternativet var ingen fjærer, siden vi ikke har fått dem. Istedet så sender vi ut akkurat de samme fjærene, men i blått?

Vi har overhodet ikke gjort en feil, hadde jeg hatt de røde fjærene så hadde jeg sendt de.

At du ikke klarer å få dette inn tyder jo på at det er andre som ikke følger helt med i timen her.

Du klarte jo heller ikke å montere lamper uten å ødelegge dem for så å skylde på oss, så jeg er jo ikke akkurat overrasket.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jævlig rask med å svare krast herr polardego. Det er INGEN god egenskap når man skal drive for seg selv.

Du må huske at firmaet ditt overlever dag for dag av tre ting, produktene, priser og andre folks meninger om firmaet ditt (når man ikke er en svær aktør).Mister man en av disse tre så er det fort gjort å....ja, du forstår.

Jeg er selv ifra Nord norge og vet hvordan vi snakker der oppe, men i jobb-sammenheng spiller det ingen rolle og du bør lære deg å ta kritikk ifra kundene dine, selv hvor uberettiget den måtte være i dine øyne.

PS: forøvrig helt usaklig firmanavn...tenk å handle fra, og faktisk starte ett firma som heter parts and retards. Jeg er fullt klar over at det er helt usaklig og barnslig kritikk, men det lever jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet TA-Technix coilovers til en vento jeg hadde for et par år sida. Demperene bak var det noe muffens med, og var ikke mange spørsmål før jeg fikk nye uten problemer. De ble sendt med en kompis av han som skulle forbi bostedet mitt, så tok ikke lang tid før de kom! :)

Elsker navnet jeg :) Fenger bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jævlig rask med å svare krast herr polardego. Det er INGEN god egenskap når man skal drive for seg selv.

Du må huske at firmaet ditt overlever dag for dag av tre ting, produktene, priser og andre folks meninger om firmaet ditt (når man ikke er en svær aktør).Mister man en av disse tre så er det fort gjort å....ja, du forstår.

Jeg er selv ifra Nord norge og vet hvordan vi snakker der oppe, men i jobb-sammenheng spiller det ingen rolle og du bør lære deg å ta kritikk ifra kundene dine, selv hvor uberettiget den måtte være i dine øyne.

PS: forøvrig helt usaklig firmanavn...tenk å handle fra, og faktisk starte ett firma som heter parts and retards. Jeg er fullt klar over at det er helt usaklig og barnslig kritikk, men det lever jeg med.

I motsetning til andre firmaer som bare overser slikt som dette så velger jeg å svare.

Jeg tror ikke du har noen som helst peiling på hvor stor aktør vi er, kanskje du burde sjekke fakta først.

Jeg tar gjerne imot kritikk men jeg må få lov til å svare om jeg er uenig eller vil forklare hvorfor ting av og til ikke blir slik vi ønsker.

Usaklig firmanavn? Kanskje i dine øyne, men det funker.

INGEN glemmer det navnet, og det er ikke til å ta feil av.

Og det gjelder både inn og utland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor MÅ du ha røde fjærer når de BLÅ har samme nr?

Jeg driter i det jeg, har gidd opp partsandretards uansett.

Grunnen til at jeg nevner det er at han spurte om jeg skulle ha røde eller blå, men det kun var blå på lager, så han skulle bestille.

greit nokk tenkte jeg, men har deretter ventet, ventet og ventet. og når jeg får de, så er de blå alikevell?:)

Han kunne gidt beskjed om at jeg fikk blå, selvom jeg hadde bestilt røde, og at de var akoratt de samme fjærene, men sier ingenting bare sender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...