r_tranoe Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 da er bilen kommet på veien igjen. er en liten stund siden,men fikk ikke tatt bilder før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 bilen fikk seg en vask i dag. er ikke stort som skjer med bilen får tiden,ikke annet enn at det skal sveises eksos,få den godkjent med senkesettet som står på,og snart på eu kontroll. har vært under å sett på bremse rør og små div av foringer i bakstilling. er redd får at det må skiftes en del ja. her er hvertfall bilder av dagens vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 ser ålreit ut denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 bmw:-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 er ikke akkurat så mye som skjer får tiden. men her er 2 bilder da. et av begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Så ut som en helt OK toruing detta. Noen bilder av det "nye" interiøret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Så ut som en helt OK toruing detta. Noen bilder av det "nye" interiøret ? du ser bilder av det på noen av dem der jeg skifter det ut. er akkurat det samme,men mindre hull i fører setet. skulle gjerne hatt meg nye framseter eller bare fører stol hvis noen har. hvis noen har med armlener så er ikke det negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 måtte bare ta et bilde i dag siden solen ville komme fram litt. har ikke fått satt på sommer dekka enda,siden 2 av dem ble litt slitt i innerkant etter at jeg var seint ute med kontroll på spissinga. vurdere å bare slenge dem på alikevell i morgen,siden jeg skal bestille 2 dekk så snart jeg får råd til det (lønn må komme). her er hvertfall bilde. trenger mere senk mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Ble jo prosjekt da.. fant spakkel på kanalen på høyre siden.. Fant også plastposer og gamle papp esker innvendig kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Oisann, det så ille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 frykter får at jeg finner mere i dag når jeg starter å kappe vekk.. skal sveise karosseri får første gang så får håpe det går bra. dette passa så veldig dårlig siden jeg ikke har så lang tid igjen før den skal være eu godkjent og så skal jeg på biltilsynet får å godkjenne senkesett ganske snart.. blir vell noen travle kvelder framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Det er vel bare å begynne å kappe og finne fram sveiseapperatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 det er det.. så får håpe jeg får til dette. får håpe jeg slipper å vrake denn.. synes den har kostet meg litt får mye til at det skal skje. kommer flere bilder i kveld etter at jeg har fått gjort noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 da her jeg fått startet på sveising av kanalen. føler jeg ikke får til dette,men får håpe jeg får bilen gjennom eu kontrollen som kommer neste måned. her er noen bilder fra underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå