Erlendmelk Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 som topic sier, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 finn.no eller kanskje ebay. Hva mener du egentlig med gammeldags takgrind? E34 er for moderne til at det var vanlig at folk lastet bagasje på taket. Jeg er gamel nok til at jeg hadde lappen da E28 var relativt ny og selv ikke den modellen ble brukt til å laste bagasje på taket. Går vi tilbake til E12 begynner vi imidlertid å nærme oss. På den tiden (midten av 70-tallet) var det vanlig å laste bagasje på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Generelt ei gammeldags takgrind som jeg kan bygge om, evt om noen har ei takgrind di har bygd om Vurderer å lage en liten rat-look og da trenger jeg takgrind til å ha treski osv på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 fant faktisk ei gammel takgrind hjemme på gården. fra en volvo 245, 1975 modell.. skal bygge om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå