Etaten Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Dette skal det lokale Bmwverkstedet ha 9000.- for... Har forstått det slik at det kan lønne seg å ta slikt i tyskland f.eks... Leste meg litt rundt på forumet her, og ser at Flensburg er nevnt Og skal faktisk nedover dit om en tre ukers tid.... Alle tips og innspill mottas med takk
Etaten Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Ingen som vet? Behøver jo ikke å være akkurat i Flensburg da
Etaten Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Fant ut av det selv, venter bare på tilbakemelding på pris.... Meget serviceinnstilt Bmw-forhandler Har fått booket dag og tid
gica Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 hvor mye skulle de ha for denne servicen ? Tar mine servicer i sverige og det er det ialfall mye myyye bedre priser
awt Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Jeg tok service på min bil hos Albert Bauer i Flensburg i fjor. Kan absolutt anbefales. Fikk gratis drosje tilbake til hotellet samt bilen var nyvasket når den ble hentet. Personen jeg snakket med var dansk og var lett å forstå. Gikk også gjennom bilen med han på bukk før de gjorde noe som helst, og han sa sine meninger og om jeg evt. ville gjøre noe med dette.
Etaten Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Det er hos Albert Bauer jeg også holder på å hente inn pris.. Godt å kunne lese positivt om de... Jeg har vel fått time så tidlig for at jeg skal kunne få den tilbake samme dag... skal evt komme tilbake med pris... får vel gå litt rundt å myse på det lekre som er der av biler når jeg venter
awt Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Fikk bilen tilbake samme dag jeg også, men jeg stod tidlig opp fra hotellet vi hadde for å levere den, og dro tilbake etterpå for å spise frokost, sjekke ut og slikt. Vil anbefale deg en tur til Scandinavian Park eller Citti Park mens du venter heller, så kan du bruke pengene du sparte der.
Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Sparte du mye der btw? Sånn prosentmessig? For det er jo med forskjellige biler, og sikkert forskjellige gjøremål
awt Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Selve servicen (pluss litt andre småting de gjorde) kom på rundt halvparten av det jeg måtte betale her hjemme. I tillegg kommer jo selvfølgelig reisen, overnatting og evt. tapt arbeidsinntekt.
Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Såpass til forskjell? Er ikke mye som behøves på min.. men da tror jeg at jeg skal få sjekket bilen godt Er på ferie en times kjøring unna,så dette var gode opplysninger Da er det nok slutt på at jeg bruker mine penger der jeg egentlig måtte.... skal bli godt å få god service og fornuftig pris kontra i mine øyne, dårlig service og stive priser
inflames662 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 skal selv en tur ned i august til Albert Bauer. Hvor mye må du ca betale, og hva er det da snakk om? vanlig oljeskift etc? hadde vært fint å sammenligne litt priser, selv om det pleier å være ca halv pris i Tyskland.
Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Hei Jeg skal komme med priser og hva de inkluderer etterhvert... Blir dette bra,så blir det fort en vane jeg kan leve med... kombinere med ferier osv Ja,la oss sammenligne etterhvert
Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Fikk nettopp epost med svar på hva de mener bør taes av service på 60k-servicen... Oljeskift og en vehicle-check.. Skal sjekke litt hva de her lokalt mente var riktig på den servicen... Men regner med at det er rimelig likt.... Prisen ja Oljeskift: 185 euro + vehiclecheck: 78 euro = 263 euro... Om en runder av til ca 8kr pr euro, så snakker en om ca. 2000 kroner.. Forventet ventetid ca. 2 timer.... Her er det STORE differanser ute og går gitt... Tror jeg skal sørge for å få bytta viskere framme jeg samt sjekke om ikke det er noe annet også... kanskje nye gulvmatter
inflames662 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 2000 ja, det er billigere enn det jeg betaler for oljeskift alene på e90 i Norge. Jeg skal da ha olje, plugger, bremseveske, vehicle check, service av aircondition + litt småting som jeg vil de skal sjekke opp. Blir spennende å finne pris på dette.
Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Ja,dette er også en bil som skal ha 9.5 liter olje... men skal sjekke litt på den listen jeg fikk der de ville ta servicen her i norge og se hva den inkluderer... muligens jeg vil ha gjort litt til når jeg først er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå