spruddel Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Søk på gulesider på kart, Sagadammen 25 eller noe.. Så ser du en stor gressplass der ved siden av elven, der er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hvorfor mååå dere ha det mens taket mitt på tørke klart til lakkering skal se om jeg kanskje kaster meg med hos sigurd e36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Du har vel hatt god tid til det taket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 jodaaa men har ikke hatt rå studier gir ikke så mye pæng i lomma akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ja, siden folk har lite innvendinger på tidspunkt, så bestemmer jeg at det blir 12.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 BRA AT NOEN TAR INITIATIV TIL SLIKT ! Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Flere stemte kl 13:00 hvus du ser i første post:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Kom når dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Om folk kommer 12 eller 13:00 er det nok folk der Jeg kommer 12, mer bil snakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 bilen er gjort klar nå bare vaske den i morra nå så blir det treff og grilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 er dere klare for treff i morra da? drar ut nå og vasker og rydder bilen så den er klar for i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Helt klar! Bilen til Svendsen er ferdig vasket og grillen er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Får vel komme meg til sengs etterhvert da, skal visstnok jogge 12,5 km imorgen tidlig før treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Jeg får ikke vært med da takbytte fortsatt er under jobbing:/ så dere for tenke på meg som sliter og svetter mens dere koser dere og griller:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå