Christian87 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 girkulen og posen er nok ettermontert. Slikt ratt som sitter i din, fikk man levert med orginalt.Stemmer at det skal stå BMW der fargekoden til bilen har revnet. Så heller ikke ut til at det var så mye svetting på den motoren da, har sett mye verre. Er nok sikkert bare topdeksel pakningen Så jo ut til å være greit for en gammel orginalbil. Kan bli noe godt ut av denne ja - Fredrik Ok Nei, den svetter ikke så mye olje, men nok til at jeg skifter toppdeksel pakningen. Vil ha bilen tipp topp, for det fortjener den
Christian87 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Gratulerer igjen. Da var Sportsvogna på plass! Hehe Takk for det Vi skal nok få skrudd noen timer på den i sommer
Christian87 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Har noen feite hjul du kan ha på denne int? Heisann! Takk for tilbudet, men må nok takke nei. Skal konsentrere meg om å fikse motor, drivverk og karrosseri nå til å begynne med Så får jeg begynne å tenke på sånt når jeg er ferdig med det andre
Christian87 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 ser nå at denne tråden kanskje heller skulle vært i prosjekt kategorien, noen moderatorer som kunne hjulpet meg å flytte den dit?
Christian87 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Har vært lite aktivitet fra min side i det siste pga ferie, skruing osv. Men det har da skjedd litt med bilen etter at jeg kjøpte den Har fått demontert det meste innvendig og utvendig slik at den er klar for rustsveising og har funnet en som skal gjøre jobben. han skal sveise hullene som er i gulv, bytte kanalene og høyre hjulbue Slenger ut noen bilder av hvordan den ser ut nå:
HypeTraxX Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Det var ikke lenge den var i hus nei! Hehe. Håper rust sveisinga kommer i gang før vinteren!
Christian87 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Liker å få ting unnagjort vettu Håper den er helt ferdig sveist før vinteren for da kan jeg jo bruke vinteren på å gå over motor, girkasse og understell Da blir den hvertfall klar til neste sommersesong
snoppleif Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Gamlebilen min jo Solgte den til en herremann på Hamar i vinter jeg, angrer som en hund enda... Godt å se at noen har planer å tar vare på bilen hvertfall, skal følge med her! Lykke til
Far Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Gamlebilen min jo Solgte den til en herremann på Hamar i vinter jeg, angrer som en hund enda... Godt å se at noen har planer å tar vare på bilen hvertfall, skal følge med her! Lykke til Herremann=riktig, Hamar=feil Utifra hva jeg har hørt ang hva som er gjort med denne og planene videre så blir nok dette en meget bra bil! Lykke til videre Christian
Christian87 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Gamlebilen min jo Solgte den til en herremann på Hamar i vinter jeg, angrer som en hund enda... Godt å se at noen har planer å tar vare på bilen hvertfall, skal følge med her! Lykke til Du som bare hadde den i tre mnd vinteren 2010/11? Tipper den må ha dugga fælt på vinduene i kulda, for det lå vel 30 liter vann under gulvteppet i den Han du solgte den til er fra Moelv, 30 min fra Hamar.
Christian87 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Noen update? Skal slenge ut noen bilder etter sveising Ikke så bra bilder da men :/
Christian87 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Utifra hva jeg har hørt ang hva som er gjort med denne og planene videre så blir nok dette en meget bra bil! Lykke til videre Christian Se her ja Du er på Bimmers du også Bilen er helt ferdig sveist. Så etter nyttår en gang blir det lakkering som står for tur.
Christian87 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Her kommer noen nye bilder! Sorry for at det er dårlig med updates her :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå