Christian87 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Åssen farge er denne? Lachssilber metallic tror jeg det er. Nå har jeg lagt ut nye bilder
316 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Ja, se der ja... Var litt rust, men ikke noe mer enn "normalt", hehe. Ser ut som fikk den billig ! Mye biiil!
snoppleif Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Gamlebilen min jo Solgte den til en herremann på Hamar i vinter jeg, angrer som en hund enda... Godt å se at noen har planer å tar vare på bilen hvertfall, skal følge med her! Lykke til Du som bare hadde den i tre mnd vinteren 2010/11? Tipper den må ha dugga fælt på vinduene i kulda, for det lå vel 30 liter vann under gulvteppet i den Han du solgte den til er fra Moelv, 30 min fra Hamar. Var faktisk ikke noe plaget med det Men jeg byttet jo varmeapparatet på den så det tok bare et par min på skikkelige kalde dager før ruter var og alt var bra. Men jeg fikk aldri gådd skikkelig over bilen da jeg kjøpte den midt på vinteren og hadde den bare en mnds tid for jeg skulle til utlandet i 3mnd å trengte kapital til det. Men skal følge med her
Christian87 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Ja, se der ja... Var litt rust, men ikke noe mer enn "normalt", hehe. Ser ut som fikk den billig ! Mye biiil! Var nok mye rust på den. Tok en proff industrisveiser som har mye erfaring fra rustsveising på bil rundt 50 arbeidstimer å tette hull og bytte hjulbue/kanaler men er superfornøyd med resultatet
Christian87 Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 3 uker med ferie = mye morro og skruing Har skjedd mye siden sist. Motor og gir er tatt ut og det blir totaloverhaling av motoren, selv om det kun er kamaksel og vippearmer som er slitt. Når jeg først skal overhale en bil gjør jeg det skikkelig. Har fått et hav av nye deler både til motor, eksteriør og interiør. Splitter nye deler som skal monteres på motor/drivverk: -3 sett med strekkbolter som går til topp, råder og veiv -Rådelager og veivlager -Komplett slipesett og bunnsett med alt av pakninger, tetninger og simringer -Reimer (inkl registerreim), vannpumpe og strammehjul -Bensin, olje og luftfilter -Kamaksling og vippearmer -Clutch -Motorputer -Muligens bestiller jeg også forsterka oppheng til girkasse -Tennplugger -Oljepumpe, med tilbehør -Oljerør Nytt til eksteriør: -Framskjermer og frontplate -Pre-facelift lykter foran (har to sett med strøkne nypolerte originale baklamper) -Hvite blinklysglass foran med pakninger -Pakninger til baklamper -Mansjett rundt påfyllingsrør -Dørstopper -Originale nyrer med kromkant -Innerskjermer foran -(Dørlåser?) Nytt til interiør: -Deksel (papp) under ratt -Svart hattehylle -Svart komplett gulvteppe, inkludert svarte stoffmatter og bagasjeromsmatte -Håndbrekkmansjett i skinn -Girmansjett i skinn -Gasspedal og gummi til brems/clutchpedal -Nyoppussa Mtech2 ratt -M3 seter -Dørtrekk/paneler i sort skinn (har det originale settet med stoff også, får se hva jeg bruker)
Christian87 Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Bilde av stolene jeg hadde for salg er slettet da de ble solgt.
Christian87 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Var å henta pakke på posten i dag med ny clutch, motorputer og bolter til råder og veiv
HypeTraxX Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Dèt kan du trygt si! Hehe Gamlebilen din trives nok i nye eiers hender
simhelg Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Alltid artig med e30;) Hvor kjøpte du clutch'en?
Christian87 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Kall meg gjerne gæren, men det er skikkelig morro å skru og tar det samtidig som en erfaring og læreprosess . Bilen blir som ny innvendig og utvendig Clutchen kjøpte jeg hos www.koed.no
Christian87 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Var å kjøpte meg ultimate seter i går! Fra M3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå