Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

Salter langt nord også! hær salter di hos meg som er ei lita bygd midt i fan.. Utafør harstad, hedst 2 gang om dagen når det er plussgrader så salter di

hvor i Harstad er det?

I nærheten a Kasfjord? 99% av familien min er derfra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Salter langt nord også! hær salter di hos meg som er ei lita bygd midt i fan.. Utafør harstad, hedst 2 gang om dagen når det er plussgrader så salter di

hvor i Harstad er det?

I nærheten a Kasfjord? 99% av familien min er derfra :P

Er nokk andreveien jeg mente:) under tjeldsundbrua å borti den vei:) om du veet hvor jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faan til skills når det kommer til å ta bilder du har da! Har kjøpt meg speilreflekskamera, men skjønner ikke en dritt av det :/ Vet du om interiøret i bagasjerommet fra coupe passer på cab?

Njææ, gjennomsnittlig flink vil jeg påstå :P Har sett altfor mye bra til å kalle meg selv ordentlig god..

Ingen anelse om det passer overens, ligger sikkert noe svar på forumet her :)

på dørene :D eller har du aldri hatt m lister?

Aldri hatt, men står HØYT på ønskelista. Har kommet til et punkt der jeg rett og slett vrir meg ved tanken på å bruke mer penger på bilen her.. Det begynner å bli et par-titalls tusen mer enn det jeg kommer til å få igjen ved salg, så prøver å bruke minst mulig på slike ting nå.

Har begynt å prioritere generelle bil-ting slik som verktøy og poleringsmidler. Gikk til innkjøp av Swisswax Shield og 3M Perfect-It 3-stegs serien idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...