Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Keskin KT-1 er kule felger, rimelige også! :)

[ Bilde ]

Stemmer det :) Men er usikker på om jeg skal ha 17 eller 18. Synes E36 kler 17" med strekk bedre enn vanlige 18".

17 tommerne hadde max bredde på 8,5", og jeg er ute etter 9,5" eller 10". 18 tommerne kommer med denne bredden hvis jeg ikke husker helt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keskin KT-1 er kule felger, rimelige også! :)

[ Bilde ]

Stemmer det :) Men er usikker på om jeg skal ha 17 eller 18. Synes E36 kler 17" med strekk bedre enn vanlige 18".

17 tommerne hadde max bredde på 8,5", og jeg er ute etter 9,5" eller 10". 18 tommerne kommer med denne bredden hvis jeg ikke husker helt feil :)

Sedanen kan kle 18" på coupe blir det overkill etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan kan blank!

Har en bil stanse som treng litt voks.. bare kom å hent nøkkel :D

Hahahah! Man skulle kanskje ikke tro at den ble SÅ blank når den var ganske bra i utgangspunktet :P

M-sidelister blir bestilt til neste lønning vil jeg tro :)

Får se hva det blir til med felgstørrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei pent , regner med bilen ble glad når den fikk smake på litt skikkelige poleringsprodukter.

Beadinga til shield er også super bra, gled deg til første vasken .

Takker :) De fleste vokser i den prisklassen har bra beading, men noen varierer på holdbarheten..

Er selvfølgelig avhengig av type avfetting og hvor ofte man vasker da. Surfex HD blir brukt her i gården fra nå av. Regner med det blir noen få ganger med Prickbort av og til hvis det blir mye asfaltflekker.

Har du noen erfaringer med hvor ofte bilen må vokses når man bruker Shield? :)

Noen brede 16 tommere har også vært oppe til vurdering angående vinterfelger, men det er vanskelig å få tak i noen tøffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei pent , regner med bilen ble glad når den fikk smake på litt skikkelige poleringsprodukter.

Beadinga til shield er også super bra, gled deg til første vasken .

Takker :) De fleste vokser i den prisklassen har bra beading, men noen varierer på holdbarheten..

Er selvfølgelig avhengig av type avfetting og hvor ofte man vasker da. Surfex HD blir brukt her i gården fra nå av. Regner med det blir noen få ganger med Prickbort av og til hvis det blir mye asfaltflekker.

Har du noen erfaringer med hvor ofte bilen må vokses når man bruker Shield? :)

Noen brede 16 tommere har også vært oppe til vurdering angående vinterfelger, men det er vanskelig å få tak i noen tøffe...

har ikke brukt shiel på min egen så holdbarheten er jeg ikke sikker på faktisk, men jeg har sw sin bmw blau weiss på min og den holder fint i 4mnd, nå etter 6mnd så er den rimelig rævva men ser fortsatt tegn til beskyttelse, men blir nytt lag voks i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keskin KT-1 er kule felger, rimelige også! :)

[ Bilde ]

Stemmer det :) Men er usikker på om jeg skal ha 17 eller 18. Synes E36 kler 17" med strekk bedre enn vanlige 18".

17 tommerne hadde max bredde på 8,5", og jeg er ute etter 9,5" eller 10". 18 tommerne kommer med denne bredden hvis jeg ikke husker helt feil :)

Sedanen kan kle 18" på coupe blir det overkill etter min mening

Sant som du sier der, brodern har 18" på sedanen ser bra ut det etter min mening. :)

Litt høy kanskje for din del, Bilstein dempere og H&R 60/40mm tror jeg det var...

DSC02957.jpg

DSC01198.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som du sier der, brodern har 18" på sedanen ser bra ut det etter min mening. :)

Litt høy kanskje for din del, Bilstein dempere og H&R 60/40mm tror jeg det var...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser bra ut der ja, men skal du ha litt strekk på dekkene så forsvinner dem fort.

Lyst på 17x9 foran og 17x10 bak med ET20-ET25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra resultat du fikk på forrige side, du står virkelig på med bilpleie altså :applause:

Den type felger jeg alltid har likt på E36 er slike som disse som gir en clean sportslig look:

5.jpg

7064688815_49198b0e34_b.jpg

1263566896_195_FT0_prod_bbs_ch_071020031706.jpg

bbs_rc.jpg

^ Disse da med en annen senterkopp selvfølgelig, kanskje uten senterkopp med emblem i midten + studs og disse i sort?

$T2eC16V,!)UE9s3wCO7TBQczu3IO(Q~~60_3.JPG

Men vet ikke hvordan felger du er ute etter? Concave, kant, mange eiker?

Kanskje disse er noe for deg? Det er jo tross alt en skløttevogn? :)

2005-nopi-custom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...