Maloi Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Kom gjerne med synspunkt Klapp klapp, helt rett! Dette er en 10`er i mine øyner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Kom gjerne med synspunkt Klapp klapp, helt rett! Dette er en 10`er i mine øyner! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Tror jeg fjerner lyktefilmen I og med at bilen er blå, vil det alltid være grønnskjær i lysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Tror jeg fjerner lyktefilmen I og med at bilen er blå, vil det alltid være grønnskjær i lysene... hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Siste nytt er at bilen er på verksted med demontert bakstilling. Planen er/var å bytte denne storforingen til bakakselbrua (ja det trengs): Gikk på meca og skulle ha 2 nye, men fikk totalt feil vare, og stresser litt nå med å få tak i rette foringer til i morgen. Jeg MÅ ha dem i morgen tidlig i og med at verkstedet tar vinterferie i morgen, og da er det litt kjipt å ha bilen stående... Et lite bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Tror den bør byttes ja! Fikk du tak i da?? Tøft bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Tror den bør byttes ja! Fikk du tak i da?? Tøft bilde:) Fikk feil 3 ganger før jeg fikk rett... tror det er rett hvertfall. Bilen er på verkstedet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hehe, digg Hvordan kamera har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hehe, digg Hvordan kamera har du forresten? Ingen anelse, bruker dama sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Da har eisenmann 2x76 eksos blitt spontant handlet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Oi, hvor mye ble lommeboka letta etter det kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Oi, hvor mye ble lommeboka letta etter det kjøpet? Fikk ei brukt for 2000kr, så det var ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hadde lysjustering og bytting av lysoppsett i dag Kjører nå med oransje blink og klare tåkelys, men på en eller annen måte passet dette Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå