Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48

Anbefalte innlegg

Dem sa forresten ingenting om noen 11cm kloss som mange sier at du må kunne kjøre over.

Reglene var at det skulle være innenfor TUV godkjenning og du skulle kunne klare å kjøre opp på bukken.

Mein æ har hørt at den regel om klossen er fjærnet :) men di gangan æ har gokjent senksett.. så ha æ måtte kjør over ett hinder di har inne på biltilsynet :roll: å gikk akkurat med 60/40 med min 325 e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dem sa forresten ingenting om noen 11cm kloss som mange sier at du må kunne kjøre over.

Reglene var at det skulle være innenfor TUV godkjenning og du skulle kunne klare å kjøre opp på bukken.

Mein æ har hørt at den regel om klossen er fjærnet :) men di gangan æ har gokjent senksett.. så ha æ måtte kjør over ett hinder di har inne på biltilsynet :roll: å gikk akkurat med 60/40 med min 325 e36

Ahaa :) Måtte ikke gjør noe anna enn å kjør opp på bukken, og det va forsåvidt grei klaring der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Går som regel forbi den utførre skolen om dagan :D

Takker :D

Liten update:

Fikk festa grillen i frontfangeren i går! Satser på at det ikke snør noe mere nå, slik at jeg får beholde den på....

Skrudde også bilen ned 2 cm foran, men det merkes nesten ikke..

Justerte lyktene i rett høyde.

Har også vært på Tollpost og hentet sommerdekkene fra dekkonline.com :)

Skal få lagt de på felgene på søndag, og satser på å få lagt på bilen i løpet av påska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lavt skal du kjøre til sommeren da? :P og hvordan dekkdim er det på nydekka? :)

Til sommeren blir det ca 80mm+ foran, og 55mm+ bak :)

Kjøpte Nankang NS2 i 205/45-17 som skal på 8-toms felg foran.

Har 215 foran nå, men de skal flyttes bak på 8,5 toms felgene.

Rart det der med å slite 2 dekk om gangen :mrgreen:

Angrer litt på at jeg ikke kjøpte 195 foran og 205 bak, men vi får se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Jeg har også NS2 på sommerfelgene, virker som dem fungerer bra til prisen i allefall :)

Aha, sugen på dekkstrekk?? :P

NS2 er perfekt til mitt bruk :D

Dekkstrekk er både praktisk og fint! Må ha smale dekk foran.. Subbet i innerskjerm med 215 dekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...