APedersen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Er ikke til å unngå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Nyvasket og bra vær Bare sommerfelger, rustfjerning og polering som gjenstår før det blir sommerstemning her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Tøffe bilder Hvem er den E46' sin? Tøff den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Tøffe bilder Hvem er den E46' sin? Tøff den også Takktakk! E46'en er Olaa1 sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Begge splitterne er knust og frontfangeren har fått en fin og lang sprekk Splitterne er billig forbruksvare, men hadde håpet at frontfangeren skulle klare seg gjennom vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hmmm Det er en av grunnene til at jeg ikke gidder ekstra plast nå om vinteren i hvertfall, men nå er det faktisk så mye sny at jeg ploger til tider, snø på ruta osv Heldigvis ikke noe harde skavler ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Liten update: Har bestilt pakke fra Schmiedmann idag Ny gasspedal, belg til luftmengdemåler (morkent), nye pærer til lys i dashbord, pollenfilter og spylerdyser. Fikk også denne i posten idag: Skal muligens påføres denne uka Neste uke skal rust på bakskjermene fjernes Da blir også Schmiedmann delene montert. Satser på at sommerfelgene er på da! Til helga blir det sannsynligvis litt bilskruing/feilsøking da jeg har en klunkelyd i bakstilling som kommer når jeg tar knappe svinger samtidig som jeg gir litt gass. Fikk byttet storforingene på bærebro bak, men ble ikke kvitt lyden helt. Mistenker ødelagt diff eller dempertårn-lager. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Den lyden du sliter med kan godt være lageret i demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Den lyden du sliter med kan godt være lageret i demperen. Mest sannsynlig det ja.. I og med at den kommer like mye i gir og i fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Dårlig med bilder her, men liten update: Satte på sommerfelgene for 1,5 uke siden. Har byttet pærer i dashbordet. Byttet gasspedalen. Byttet spylerdyser på panseret. Byttet pollenfilter. Monterte originalt innsug med KN innsatsfilter, nye slanger og innsugsbelg. Har også montert fjernstyrt sentrallås koblet opp til ZVM modulen Kjøpte dette settet: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 327wt_1185 Nå gjenstår det bare å slipe til bladene til nøklene før det blir helt bra! Videre planer: Koble fjernstyrt sentrallås opp mot nødblink. Grundig vask, rubbing, polering og voksing. EU-kontroll innen juni. Restaurere fargen på skinnsetene. Bytte dempertårnlager bak, og reparere klunking fra diffen/mellomaksling. Skifte toppdekselpakning (kan man få feil på EU hvis den svetter olje?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Ser bra ut planene dine! Smør på med bilder:p villa gått heller for den trådløse sentrallås modulen som BMW levera, jeg koblet opp den for noen uker siden, var veldig enkelt:p men e lika ting originalt:p men tøft at du får til:D hvor var pollenfilteret ditt? Er de runde? Eller firkantet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Ser bra ut planene dine! Smør på med bilder:p villa gått heller for den trådløse sentrallås modulen som BMW levera, jeg koblet opp den for noen uker siden, var veldig enkelt:p men e lika ting originalt:p men tøft at du får til:D hvor var pollenfilteret ditt? Er de runde? Eller firkantet? Oppkobling av fjernstyrt lås kom på totalt 190kr, og fungerer utmerket. Orket ikke bruke masse penger på originalt rett og slett Pollenfilteret mitt er firkantet og ligger i området bak bilstereoen. Var allerede ute med hanskerommet osv, så veldig lett å bytte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Flott sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 har vell ac klima duda? finne fxxx me ikke filteret i mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå