FredrikWake Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 har vell ac klima duda? finne fxxx me ikke filteret i mitt:) Ja Se om du finner det i delekatalog ETK på GSbildeler. Flott sedan Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Kor du fikk tak i fjernstyrt lås til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Står link til ebay lenger oppe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenge siden update, så her er noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hahah pedobear Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hahah pedobear Flott bil Haha, skal få sånn gult skilt med "Barn i bilen" over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 hahahahaa, jeg vil også ha pedobear! hvor bestilte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 fin denne her! hva senk kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 hahahahaa, jeg vil også ha pedobear! hvor bestilte du den? http://search.eim.ebay.no/?ev=&kw=jdm+b ... den=search fin denne her! hva senk kjører du? Hmm... Vet faktisk ikke kanskje 75 foran og 50 bak? Skal litt lavere etter EU kontroll. Subber i svinger eller med passasjerer hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hahah pedobear Flott bil Haha, skal få sånn gult skilt med "Barn i bilen" over Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som har erfaringer med oransje baklyslakk fra Biltema? http://biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og ... akk-36869/ Vurderer å lakke sideblinklys oransje Hvis det blir bra skal jeg også lakke for-blinklys et strøk for å få litt sterkere oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har bare prøvd den mørke sotesprayen, funka heilt greit, men for 49 kroner syns e du bare sjal prøve:p dem har også av samme type slik spray som tar vekk den sotinga:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg skal bestille meg oransje sideblink når bremseskivene er kommet tilbake til KOED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Liten photoshoot idag Og resultatet etter splittere i vinter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Har fått bytta dempertårnlagrene bak idag De originale ble erstattet med Meyles Heavy Duty lagre. Bilde av gamle: Ganske slitne... Har også fått lagt på sotfilm på øverste del av baklyktene Så ganske greit ut! Frontlyktene skal også legges på sotfilm i løpet av morgendagen Skal få tatt bilde asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå