FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 tøffe bilder! og ei bra helg Takker! Ja, fornøyd med helga Meget bra bilder Fredrik Godt at du tok litt bilder, for det gjorde ikke jeg Sinnsykt rå den der kombibilen med Rotiform, røde felger på ene siden og grå på andre siden, spesielt Du skulle jo bare parkert bilen din ved oss andre Var dårlig lys der du stod, så bildene ble ikke bra... Har forresten fått på nytt StanceWorks merke i frontruta nå. Har to til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 tøffe bilder! og ei bra helg Takker! Ja, fornøyd med helga Meget bra bilder Fredrik Godt at du tok litt bilder, for det gjorde ikke jeg Sinnsykt rå den der kombibilen med Rotiform, røde felger på ene siden og grå på andre siden, spesielt Du skulle jo bare parkert bilen din ved oss andre Var dårlig lys der du stod, så bildene ble ikke bra... Har forresten fått på nytt StanceWorks merke i frontruta nå. Har to til overs vil du sende et til me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 tøffe bilder! og ei bra helg Takker! Ja, fornøyd med helga Meget bra bilder Fredrik Godt at du tok litt bilder, for det gjorde ikke jeg Sinnsykt rå den der kombibilen med Rotiform, røde felger på ene siden og grå på andre siden, spesielt Du skulle jo bare parkert bilen din ved oss andre Var dårlig lys der du stod, så bildene ble ikke bra... Har forresten fått på nytt StanceWorks merke i frontruta nå. Har to til overs vil du sende et til me? Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Har forresten fått på nytt StanceWorks merke i frontruta nå. Har to til overs vil du sende et til me? Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM faanden får ta å bestille da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Bestill flere, jeg gidder aldri å bestille Bestill meg iPhone deksel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Bestill flere, jeg gidder aldri å bestille Bestill meg iPhone deksel også haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM Fått montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Bilen fikk en liten facelift idag Har ordnet meg nye skilt Jeg er nå kriminell Og montert parklys i blinklysa (US-blink) Enda litt mer kriminell Tror jeg skal ta ut parklyspæra i hovedlykta, og bare kjøre med parklys i blinklys. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Ja, bare blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hvorfor byttet skilt? Ser jo kjeeempe jalla ut med "falske" skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hvorfor byttet skilt? Ser jo kjeeempe jalla ut med "falske" skilt. Synes det ser mer jalla ut med originale skilt med klistremerke over flagget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hva med ett vanlig skilt, men ikke klistremerke over flagget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hva med ett vanlig skilt, men ikke klistremerke over flagget ? Liker ikke flagget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Har nå bestilt Foliatec Spray Film i antrasitt metallic som skal på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå