Tommen325 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Blei jævlig tøff den E46en ja! Men hva menes med sentrert spacer? Ja vi selger bare universale, men det er vell bare å bruke senterringer eller er jeg helt på bærtur? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Sentrert er at den sitter fast på hub'en, og ikke ligger løst mellom felgen og navet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Har bestilt rieger-frontfanger og hekkspoiler, xenon 6000k til tåkelys, blå parklyspærer, angel eyes og lexus-look baklykter. Skal også sette på ei stripe med LED lys under hovedlysene :) :) ;PpPpPppPp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Dæææven, blir sykt bra!! post resultat med en gang !! nei, huff .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Det vet jeg ikke helt hva jeg skal si til^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Haha, gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Og kromlister rundt hele med innebygd neonlys ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Gjør det og jeg bretter vekk taket ditt med gravern og lager cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Synes også felgene dine kan oppgraderes til disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 HOR opp kjelken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Likte ikke de felgene.. Dem manglet spinners Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Det går faktisk en slik bil i Ålesund området tør ikke å legge ut bilde her, blir jo sikkert skambanka , haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Vil fraråde alle og enhver av å handle av motocross4. Hvorfor? Les her: Kjøpte M3 speil, jeg forhåndsbetalte og han sku sende med en gang han fikk pengene på konto. Det tok likevel flere dager før han sendte, og han hadde bare lagt speilene løst i en pappeske for så å sende med B-post. Dette resulterte i at speilene måtte lakkeres på nytt, MEN dem måtte uansett lakkes på nytt da selger også oppga feil farge. Og sist med ikke minst: jeg fikk MANUELLE speil istedet for elektriske... Med andre ord: Noen som vil kjøpe MANUELLE M3 speil til sedan? Lakkert i Mauritiusblau Metallic, polert og vokset. Har ikke montert dem etter lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Hvem har satt på din bruker egentlig? Rigerfanger? Ikke spørr meg om nå lakkering... Trist det med speilene da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Kjedelig da det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå