FredrikWake Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Vilken diff er det a? Den som e til autolat kassa? grymt! 25% diffbrems som var ekstrautstyr til en amerikansk 318is Samme utveksling og fysisk utforming som originaldiffen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Kor i svarte an for tak å slikt da? ebay ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Det er nais! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Kjøpte på ebay ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ka det køsta san ca d a ? ta det gjerne på PM ! Skal du til med litt argere stikkakslinger eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Blir ca 4000kr for en slik inkludert frakt. Originale stikkaksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Rolig søndag. Monterte M3 speil, så ble en liten photoshoot idag Slenger bare inn en haug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Deili e36! driver å vurderer sideskjørt jeg også men aner ikke hvordan jeg skal montere:( Er det coilovers du kjører på? mulig jeg har lesst dette men fyrer laus av rein nyskjerrighet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Takk skal du ha Sideskjørt gjør stor forskjell Bruker bare skjørtklips til å plugge inn i hullene i kanalen. Har Tuningart Coilovers Justerte nettopp opp 1-2 cm da demperne mine stod på bunnen. Var EKSTREMT ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 hva er denne borresjablongenda har dudet? Har tuning art jeg også Monterte det på lørdag, å demperne står på det laveste... har ikke fått sett høyden da hjulene tok i fjæren så må hente meg to 5mm spacere i morgen så får vi se! er grisespendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 hva er denne borresjablongenda har dudet?Har tuning art jeg også Monterte det på lørdag, å demperne står på det laveste... har ikke fått sett høyden da hjulene tok i fjæren så må hente meg to 5mm spacere i morgen så får vi se! er grisespendt Jeg hadde noen deksel over kanalene mine, så hullene under var ferdige og klare til å klipses hvis det var det du mente Se på første side i tråden her. Hadde samme problemet der.. Biltemaspacerne måtte til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 hehehe, biltema blit det her også! tviler på at jeg kan ha det på det laveste.. aner en lite mistanke at jeg ikke kommet meg utav garasjen da en gang! Tips til sider med skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Vakkert!! gjor se med speil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 hehehe, biltema blit det her også! tviler på at jeg kan ha det på det laveste.. aner en lite mistanke at jeg ikke kommet meg utav garasjen da en gang! Tips til sider med skjørt? Er ganske lavt på det laveste, men overraskende nok ikke helt ubrukelig Du kan jo se her inne på forumet, hvis ikke kan du høre med Parts&Retards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Så på første siden var vell noen kjedelige uorginale jalla greier somstod på kanalene? noenskjørt kansje? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå