FredrikWake Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Er ikke "Siennarot" slik magnus har på e30'n? Altså veldig mye mer knall Så feit ut i Marrakesh da!! Siennarot er sånn som Ola har på E46 Har ikke magnus Imola eller Hellrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Steik kor rått, e du en racer med PS eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Steik kor rått, e du en racer med PS eller? Njæææ, jeg satt i timesvis daglig før i tiden, men det dabbet litt av etterhvert. Det jeg har gjort nå kan alle nybegynnere gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Helt imponert at du klarer å omlekere bilen 5-6 ganger i PS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Såg rått ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gromme bilder Har du bare forsterka kontrast og minska litt lysstyrke på f.eks det "redigerte" bilde av Ola sin, eller er det mer avansert? *Want to know* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Fine bilder! Hvordan får du endra hele fargen på bilen uten å ødelegge alle vinkler og former på karosseriet? Har prøvd flere ganger, men får det ikke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Gromme bilder Har du bare forsterka kontrast og minska litt lysstyrke på f.eks det "redigerte" bilde av Ola sin, eller er det mer avansert? *Want to know* Endret bare bildet til soft light, og skrudde ned lysstyrken litt Såg rått ut ja! Helt imponert at du klarer å omlekere bilen 5-6 ganger i PS... Er ikke vanskelig, man må bare ha rett lys i bildet. Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Fine bilder! Hvordan får du endra hele fargen på bilen uten å ødelegge alle vinkler og former på karosseriet? Har prøvd flere ganger, men får det ikke til! Select>color range>velg fargen på bilen din>trykk OK Så skal den ha valgt ca hele bilen automatisk. Da trykker du CTRL+U og stiller inn ny farge. Dette der den enkle måten, og forutsetter at du har en bil med klar farge, altså ikke sort, grå eller hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Nå må du se å legge ut bildene vi tok, jeg legger de jeg tok i din tråd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Nå må du se å legge ut bildene vi tok, jeg legger de jeg tok i din tråd også Hele albumet er her. La ut alt som var på minnekortet. Må ha litt redigering da http://s192.photobucket.com/albums/z83/ ... hoot%20SW/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jess, skal gå gjennom å slette det jeg ikke vil ha nå Tok jo tross alt over 50 bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Næææææææææææis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå