FredrikWake Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 5min i trafikken og jeg treffer FredrikWake 2 ganger og E46'n 1 gang..Mange fine bmw'er i Bodø! Hehe, jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har funnet ut hvilken klips som er gåen på passasjerdøra. Du har sikkert peiling på om klipsa på dørene er random klips eller bør jeg bestille på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har funnet ut hvilken klips som er gåen på passasjerdøra.Du har sikkert peiling på om klipsa på dørene er random klips eller bør jeg bestille på Ebay? Finn delenummer på GS Bildeler, eventuelt bare bestill derfra. Hvis ikke legger du inn delenr på ebay og ser hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bestilte 50stk på Ebay, identiske med de som står på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Fått pakke i posten i dag Og vinterdekkene er nå på plass Må kjøpe spacere før jeg legger ut bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Digg Hvor skal du ha de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Digg Hvor skal du ha de der? Svingarmsforinger i bakstillinga Er plaget med slitasje på yttersiden av dekkene... Like greit å bytte til powerflex når det først skal byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Noen som vet om denne clutchen vil passe på min bil? http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p ... Clutch-Kit Bilen min er produsert 07/1994, har klimaanlegg og motorkode M50B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nice Hadde vært gromt med skikkelig clutch også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har noen h&r 25mm spacera. Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har noen h&r 25mm spacera. Interessert? Ja litt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har noen h&r 25mm spacera. Interessert? Ja litt pris? Kjøpt i sommer. H&r trak drm trur æ de heite. Med bolta og alt. Du skal få de før en tusenlapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hvor er de foringene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har noen h&r 25mm spacera. Interessert? Ja litt pris? Kjøpt i sommer. H&r trak drm trur æ de heite. Med bolta og alt. Du skal få de før en tusenlapp TÜV på dem da? Hvor er de foringene nå da? Powerflex foringene sitter godt plantet i svingarmene Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jepp følger med tuv papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå