Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne godt tenkt meg den vinteren der!!!!!

Her på vestladet er det bare regn å slaps!!

Hehe, ja det pleier å være helt sykt bra føre ved første snøfall, men så begynner saltinga av hovedveiene som gjør at alle veikryss og avkjørsler blir livsfarlige.

Bedre med ordentlig snø-føre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøytebil!! hahaha..

Savner å ha snø når jeg ser bildan dine. Samme som folk skriver, i Kr.sand er det faen ikke noe annet enn slaps å drit!!

Trodde ikke de salta i bodø eller må du enda lenger nord før de slutter med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøytebil!! hahaha..

Savner å ha snø når jeg ser bildan dine. Samme som folk skriver, i Kr.sand er det faen ikke noe annet enn slaps å drit!!

Trodde ikke de salta i bodø eller må du enda lenger nord før de slutter med det?

Du må nok helt til Finnmark før dem blir fornuftige...

også er det bilde som er overalt på facebooken min fra alle mulige sider omkring i hele verden :D

[ Bilde ]

Hehehe, ja det ble en del sider som likte det bildet :)

:D

Har du fått stickers fra ice cream?

Salter langt nord også! hær salter di hos meg som er ei lita bygd midt i fan.. Utafør harstad, hedst 2 gang om dagen når det er plussgrader så salter di

Helt på trynet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på rustfjerning her om dagen :) Har hatt en stygg rustskade på bakluka helt siden jeg kjøpte bilen. Skiltplata ligger å vibrerer mot bakluka, og har til slutt laget hull i lakken. Skaden har ikke akkurat blitt bedre etter veisaltinga, så jeg tenkte jeg skulle gjøre en midlertidig løsning bare for å redde bakluka.

Skal prøve å få den opplakkert på ordentlig vis i nærmeste framtid :)

Kjøpte en steinsprut-lakkrep fra ebay med min fargekode. Tror det var denne:

http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-Stone-C ... 40355/item

Før:

20121030_175808.jpg

Etter litt pussing med stålbørste på drill + Mini sander fra Biltema ble det slik:

20121030_181538.jpg

Etter strøk nr 1:

20121030_213331.jpg

Et par tynne strøk til:

20121030_213335.jpg

Jeg hadde absolutt ingen intensjoner om at dette skulle se bra ut. Planen var å redde bakluka mi fra å ruste totalt og samtidig teste et produkt. Ble ganske imponert av farge-matchen til dette billige ebay-produktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...