Glenglen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Flott bil akkurat passe senk å ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil akkurat passe senk å ser det ut som takker fornøyd med høyden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hva synes dere om oransje blinklys? Låner disse mens mine blir sotet Men synes det så ganske greit ut, så vurderer å beholde dem i tillegg til mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Pent Du trenger noen M3 speil så har du knallbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Oransje blink er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Oransje blink er gromt! Synes også det likte det ikke før, men må innrømme at det kan se veldig bra ut. Pent Du trenger noen M3 speil så har du knallbil Stemmer det! Vet du om noen til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Du får elektriske m3 speil på koed. Ligger på rundt tusenlappen for 2 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Staselig e36 : ) Likte den godt med engang jeg så bilde av den " den dag i dag " som det sto. Eneste jeg syns du mangler er en annen bakpotte med chrome endestuss, en dobbel : ) Ellers var det ganske så riktig stuk! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Staselig e36 : ) Likte den godt med engang jeg så bilde av den " den dag i dag " som det sto. Eneste jeg syns du mangler er en annen bakpotte med chrome endestuss, en dobbel : ) Ellers var det ganske så riktig stuk! : ) Takker Har prøvd å sett etter dobbel endestuss som man bare setter på, men finner ingen som passer. Har ikke prioritert helt ny bakpotte fordi lyddemperen i den jeg har er ødelagt, så den lager kvass lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Du bruker gule blinkers sånn jeg liker det! blankt på siden og bak hva skjedde med de gule tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Du bruker gule blinkers sånn jeg liker det! blankt på siden og bak hva skjedde med de gule tåkelysene? Bytter litt på lysoppsettet De hvite blinkersene er på lakkverksted for å tones litt. Kan ikke ha gule tåkelys samtidig som oransje blinkers, så planen for framtiden er: Tonede blinklys + gule tåkelys + gule reflektorer i langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Du bruker gule blinkers sånn jeg liker det! blankt på siden og bak hva skjedde med de gule tåkelysene? Bytter litt på lysoppsettet De hvite blinkersene er på lakkverksted for å tones litt. Kan ikke ha gule tåkelys samtidig som oransje blinkers, så planen for framtiden er: Tonede blinklys + gule tåkelys + gule reflektorer i langlys Samme som meg forutenom de tonede blinkersa. blir kanskje ikke veldig pent med vanlig hvite blinkers sammen med gule tåkelys og langlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Man bør gå for enten gul lyktefilm på alle lykter eller ingenting. Syns det bare ser rart ut når folk har det på langlys/park. Ser kanskje fett ut på bilder, men var ikke like fett på min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Denne fronten synes jeg er sykt rå, inneholder ikke oransje blinkers da men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå