Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48

Anbefalte innlegg

• Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Staselig e36 : ) Likte den godt med engang jeg så bilde av den " den dag i dag " som det sto.

Eneste jeg syns du mangler er en annen bakpotte med chrome endestuss, en dobbel : )

Ellers var det ganske så riktig stuk! : )

Takker :D Har prøvd å sett etter dobbel endestuss som man bare setter på, men finner ingen som passer.

Har ikke prioritert helt ny bakpotte fordi lyddemperen i den jeg har er ødelagt, så den lager kvass lyd :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker gule blinkers sånn jeg liker det! blankt på siden og bak :applause:

hva skjedde med de gule tåkelysene?

Bytter litt på lysoppsettet :) De hvite blinkersene er på lakkverksted for å tones litt.

Kan ikke ha gule tåkelys samtidig som oransje blinkers, så planen for framtiden er: Tonede blinklys + gule tåkelys + gule reflektorer i langlys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker gule blinkers sånn jeg liker det! blankt på siden og bak :applause:

hva skjedde med de gule tåkelysene?

Bytter litt på lysoppsettet :) De hvite blinkersene er på lakkverksted for å tones litt.

Kan ikke ha gule tåkelys samtidig som oransje blinkers, så planen for framtiden er: Tonede blinklys + gule tåkelys + gule reflektorer i langlys :D

Samme som meg :) forutenom de tonede blinkersa. blir kanskje ikke veldig pent med vanlig hvite blinkers sammen med gule tåkelys og langlys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør gå for enten gul lyktefilm på alle lykter eller ingenting. Syns det bare ser rart ut når folk har det på langlys/park. Ser kanskje fett ut på bilder, men var ikke like fett på min ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...