FredrikWake Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Denne fronten synes jeg er sykt rå, inneholder ikke oransje blinkers da men likevel Sånn der pluss gule tåkelys synes jeg ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Det der er vel definisjonen på grom bil. Når de er så slammed, ser alt lysoppsett gromt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Til våren skal jeg senke den helt ned, pluss forhåpentligvis GT splitters på fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Her er et til eksempel, synes også denne er ganske kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Her er et til eksempel, synes også denne er ganske kul Nå fikk jeg lyst på sommer og blank bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ja, fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Da var GT splitters handlet inn Mye snø her nå, så bilen min er blitt brøyteplog... Dette resulterte i at grillen i frontfangeren datt av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Meget bra! Hvis du er brøytebil nå, ville jeg ikke montert splitterene før våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Meget bra! Hvis du er brøytebil nå, ville jeg ikke montert splitterene før våren kommer Vet, men fikk nettopp lønning, så jeg måtte skynde meg å kjøpe noe kult før pengene ble borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Tøft! Virker som penger forsvinner med tiden egentlig, lurt å ha en liste i hode med prioriteringer på ting man skal handle så snart man får lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Fått på plass StanceWorks merke i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Grooomt Bestilte du fra Lowly Gentlemen? Hvor lang leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Grooomt Bestilte du fra Lowly Gentlemen? Hvor lang leveringstid? Bestilte derfra ja Tok ca 1 uke fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Tøft, må vel bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Noen som vet faktisk framgangsmåte ved å legge på slike klistremerker? Hver bokstav er individuell, og sitter ikke så alt for godt på ruta mi. Jeg brukte varmepistol og bare klistret på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå