Thewiz Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Litt flere bilder hadde vært kjekt da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Litt flere bilder hadde vært kjekt da ^^ Var litt i farta, så var ganske heldig med det ene bilde jeg tok Skal prøve å få tatt noen flere når jeg har tid og det er lyst ute! Venter fortsatt på at blinklysene mine skal bli ferdig med soting, slik at jeg får prøvd ut gult glass i langlys og tåkelys Hva mener dere? Gult oppsett eller slik det er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Synes oransje blinklys er stilig Stickersne skal vel bare klistres på??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Synes oransje blinklys er stilig Stickersne skal vel bare klistres på??? Tror man skal bruke såpevann slik som man gjør med solfilm, men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 du må ha tempratur når du skal legge på klistermærke, romtemp ca så skal det gå bare godt Du får si fra nesten gang så skal jeg hjelpe deg Fått montert sotablinkers enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 De vanlige diecut stickersene klistra jeg bare på i sommer i ca rundt 20+ grader og dem sitter som baare det, så romtemperatur tror jeg blir perfekt http://www.ebay.com/itm/1-StanceWorks-S ... _583wt_938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 du må ha tempratur når du skal legge på klistermærke, romtemp ca så skal det gå bare godt Du får si fra nesten gang så skal jeg hjelpe deg Fått montert sotablinkers enda? Ikke artig, Mats! Men brukte varmpistol, så det burde vel ha gått smertefritt da? Skal fjerne en liten centimeter fra en av viskerne, så blir ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Kjøpt enda et sett med tåkelys, og lagt på gul lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 fyfaen når jeg møtte deg så jeg ikke at det var deg, jeg ble så oppskakket av di feite tåkelysa dine. Må vell få folie på mine asap! Btw; word on the streets er at blinkersa dine er ferdi-sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 fyfaen når jeg møtte deg så jeg ikke at det var deg, jeg ble så oppskakket av di feite tåkelysa dine. Må vell få folie på mine asap! Btw; word on the streets er at blinkersa dine er ferdi-sota Haha har ikke montert dem på bilen enda, så lura på ka du har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 fyfaen når jeg møtte deg så jeg ikke at det var deg, jeg ble så oppskakket av di feite tåkelysa dine. Må vell få folie på mine asap! Btw; word on the streets er at blinkersa dine er ferdi-sota Haha har ikke montert dem på bilen enda, så lura på ka du har sett Har du ikke gule spredera nu også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Har ligganes ett tåkelys vis du treng å ett sett tåkelys deksla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 fyfaen når jeg møtte deg så jeg ikke at det var deg, jeg ble så oppskakket av di feite tåkelysa dine. Må vell få folie på mine asap! Btw; word on the streets er at blinkersa dine er ferdi-sota Haha har ikke montert dem på bilen enda, så lura på ka du har sett Har du ikke gule spredera nu også? Nei, dem ligg godt planta på kjøkkenbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Har ligganes ett tåkelys vis du treng å ett sett tåkelys deksla Skal husk på det, men treng ikke noe akkurat nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 hvem møtte jeg hær nede iste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå