pedro Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Fått noen pris på tollavgften Du momset jo bilen inn? Ligger den mye over hundre? P
pedro Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 http://www.toll.no/templates_TAD/MainTo ... anguage=no Her finner man det man trenger. Setter man innkjøpspris for lavt, dvs under tollvesenets estimat, kan man bli skjønnstollet. Da fastsetter tollvesenet mva ut fra eget skjønn. Min 96 323 kostet omlag 4000kr i mva. Må regne noe mer på en 97 M3. P
badsha Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Mvan ligger meget lavt:) da kjøpekontrakten "viser" at den er solgt meget rimelig til meg, så blir ikke mye å betale;)
badsha Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Nei den er foreløpig ikke momset, da denne står på min svogers navn som er fra england, og er på besøk i Norge. Så med dette kan jeg bare "selge" denne rimelig slik at momsen blir lav.
badsha Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 nei desverre helt utrolig!!! tror heller at når folk ser innleggg på over 3 sider så tror de nok at den er solgt.. men er fortsatt til salgs, strøkent eksemplar. En fra forumet var innom å så den, og det frista han så mye at han vurderte forbrukslån da han så hvor strøken den var!
Kjexx Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Hvordan er det å bygge om til venstre styrt da? Bedre å bytte karosseri?
badsha Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Går helt fint det:) er selve dashbordet som må byttes om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå