buschmann Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hei. Har satt bass kasse i bilen og ført alt av kabler til der de skal være etc, men trenger et iso-adapter for å koble til ny avspiller. Har sittet en orginal bmw business radio der fra før.. Noen med samme bil som vet hva som passer her? Legger ved bilder som viser hvordan kontakten ser ut. Overgang fra bilde over, til ----> Må Samtidig nevne at jeg har allerede prøvd denne på bilxtra: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Fortløpende svar varmer hjertet mitt - André B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Da er det ikke den du linker til du har fått prøve. Det finnes kun en type adapter til BMW med runde pinner og det er den du linker til som skal passe i bilen din. Jeg har samme plugg i min 98modell E46 og bruker den overgangen du linker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buschmann Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Takk for svar, da blir jeg nødt til å prøve denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buschmann Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Samtidig, mens vi er på emnet.. Forslag til hvordan fjerne skiposen? Sparke ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Du har altså pølsa og ikke metallplate i midten? Nå er det vel 8-9 år siden jeg fjerna min. Fikk den ut uten å ødelegge den. Men hvordan jeg gjorde det husker jeg ikke. Fjern bakseteryggen og trekket i bagasjerommet så finner du det nok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå