Gå til innhold

Styreenhet DME

Gulljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe en brukt en ja, og du trenger ikke noe omprogrammering. Plug and play. Ett tips: Vær sikker på at den brukte hjernen du kjøper har nøyaktig samme nummer som den gamle. Veldig enkelt å bytte.

Tusen takk for svar :D

Det var dette jeg også trudde, men ringte ett BMW verksted for å høre og de sa at boksen måtte kodes til bilen...

Så derfor spurte jeg her om noen kunne noe om dette, for jeg ønsker ikke å bli lurt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Et spørsmål, du sier du har en motor med M50B20 motor med VANOS. I følge TIS må denne kodes opp mot EWS, og DET gjør ikke BMW for deg.

Bandit?

Hvis du kjøper ny modul, så koder de for deg. De koder ikke brukte ecu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet ut alle coiler jeg har og tatt diagnose på bilen før jeg byttet de ut, på den fant de ikke noen feil. Alle plugghetene er målt og funnet i orden. De sa på BMW at jeg kunne prøve det med coilene, men det hjalp ikke noen ting, så jeg tenkte kanskje det kunne vere DME'n som hadde en bug i systemet sitt. Kjøpte ny (brukt som var i orden) og satte den inn, men samme problem er der... Det er som bilen lugger når dette skjer, slipper jeg gassen så gir det seg eller om jeg gir mere gass... Har ingen fuskinger når jeg er under 2500 eller over 3000. Bilen går veldig bra utenom dette problemet så det er så irriterende at jeg ikke finner ut hva som er feil med den... urk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...