Gå til innhold

SELGES: Mazda Rx7 FD 1993

Rairaibaibai
 Share

Anbefalte innlegg

Her er en ny link.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29429033

Beklager at det ikke står at bilen er høyrerattet, men det går jo ganske tydelig fram av bildet inni bilen.. :)

100 k for en rx7 med skilt høres billig ut ja!

Nå har jeg ikke akkurat lagt ut bilen for å tjene penger på den, jeg kjøpte den for 80 k for 4 år siden, da var den 100% orginal.

Slik den står nå er det deler/utstyr på den for over 200 k på den, uten å overdrive.

Sammenlignet med resten av bilene uten skilt på auto db/finn uten skilt, så vil jeg ikke si dette er dyrt, da de andre ikke har overhalt motoren, noe som er en ganske kostbar affære hvis man skal ha gjort noe ekstra og skikkelig.

Men selvfølgelig, sammenlignet med japan så er det kanskje dyrt,men med denne bilen, så kjenner jeg hvertfall hvær eneste lille skru og mutter, så jeg har full kontrol på hva som er gjort og ikke gjort!

25k høyere pris for en som er påkostet 200k mere høres jo ikke så ille ut spør du meg, you do the math!

BUMP 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at jeg overhalte en 13b hos Mindor på Aukra bil, dette var en ren overhaling med streetporting, prisen på dette var 38 000,- så 100 000,- for denne bilen er peanuts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...