Rairaibaibai Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Selger min Mazda Rx7 grunnet sykdom. pris: 100 000 ,- http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29429033 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 lionken fungerer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Prøv denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 norske skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 nå står det ingen ting om det men bilen er jo høyre ratta, og er med prøveskilt på alle bildene, pluss den er priset til 100 laken noe som er lattelig lavt for en rx7 med skilt, så tipper nok den bare er momset inn ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 jeg betalte 100k for en widebody rx7 med skilter i fjor, latterlig billig, men sant. så 100k for en rx7 uten skilt er stivt, men nå er jo denne trimma en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rairaibaibai Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Her er en ny link. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29429033 Beklager at det ikke står at bilen er høyrerattet, men det går jo ganske tydelig fram av bildet inni bilen.. 100 k for en rx7 med skilt høres billig ut ja! Nå har jeg ikke akkurat lagt ut bilen for å tjene penger på den, jeg kjøpte den for 80 k for 4 år siden, da var den 100% orginal. Slik den står nå er det deler/utstyr på den for over 200 k på den, uten å overdrive. Sammenlignet med resten av bilene uten skilt på auto db/finn uten skilt, så vil jeg ikke si dette er dyrt, da de andre ikke har overhalt motoren, noe som er en ganske kostbar affære hvis man skal ha gjort noe ekstra og skikkelig. Men selvfølgelig, sammenlignet med japan så er det kanskje dyrt,men med denne bilen, så kjenner jeg hvertfall hvær eneste lille skru og mutter, så jeg har full kontrol på hva som er gjort og ikke gjort! 25k høyere pris for en som er påkostet 200k mere høres jo ikke så ille ut spør du meg, you do the math! BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg kan legge til at jeg overhalte en 13b hos Mindor på Aukra bil, dette var en ren overhaling med streetporting, prisen på dette var 38 000,- så 100 000,- for denne bilen er peanuts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå