Kimmey Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Liten update! Nye framskjermer er i hus og montert. Mangler noen småjusteringer, men det kommer seg! Sveist hull foran, er ikke helt ferdig enda. Stor takk til "Homme" som hjalp til å sveise! Fikk gjort litt på bakstillingen også i dag! Da var alle ute! Gjort klar til puss, kapp og sveising på høyre side av gulvet nå! Fjernet bitumenplatene med varmepistol og metallskrape! fungerte ypperlig! Tok en liten shinings på bensintanken også i samme slengen!
HalvorK Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Fin vogn. Fortsetter du slik så blir detta helt kanon
Kimmey Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Liten update! Så og si ferdig med å sveise gulvet på begge sider. Venter på alt av forsterkninger fra Koed nå, så det blir sveising til helga igjen Har også demontert noen bakstillingsdeler. Grovpusset og sandblåst der rusta har vært. Skal nå avfettes, vaskes, mattes ned og lakkes med "Ronseal No rust". Skal prøve å blande dette ut til å brukes på sprøyte med litt større dyse. Nye jekkfester må til, får se om jeg bytter kanaler senere, men det får duge en stund Viktig å dekke til smykket som står ved siden av Så over til bakstilling! Boltene til ytre bærarmsforing satt som heiane!!! brukte over to timer på begge to. Gikk til slutt, med makt og masse glidemiddel
Kimmey Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Liten update! mye skal bli gjort på 2 ukers fri nå ja! deler fra Koed og GS er på vei! skal bli gøy og faktisk montere litt igjen Nye innerskjermer i hus! Komplett sett M3 forsterkninger til alt! Må handle inn litt også! Etter en kveld i garasjen var dem sveist inn! Godt å være ferdig med det nå! Bakstillingsdeler vasket! Senere på dagen ble alt lakkert! ble kanonbra! Powerflex <3 ferdig! Nye innerskjermer montert, mangler litt modifisering siden de er u.org, men det kommer! forresten, er det noen som vet om jeg må sveise de forsterkningsringene til tårnene bak? jeg regner med at dem skal sveises som alt annet...:S
Kimmey Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Ingen som vet??? Jaja, liten update! Fått tectylert alt av hulrom, kanaler og hele bilen under nå. Ble kanonbra! Lakket gulvet og fått på nye bitumenplater. Felger levert til sandblåsing før pulverlakk. Stor pakke fra GS i morgen, så da blir det vel montering av bakstilling! Klare for Sandblåsing!
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Går vel ikke ann å gjøre det stort grundigere enn det her? tror dette blir superbra! så må nok følge med videre ja
Kimmey Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Hehe takker! nei det gjøres så grundig som mulig ihvertfall! første restaureringsprosjekt da, men "learning by doing" hehe Jeg bestillte noen forsterkningsplater/ringer på dempertårnet bak fra KOED, og jeg lurte på om de skal sveises på ovenifra eller under? regner med at de skal sveises eller?
Kimmey Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Da fikk vi gjort litt i dag også! nærmer seg dag for dag Fått opp bakstillingen i dag, nye foringer i bærarmene bak, nye hjullagere, bremseskjold, håndbrekkwire, strammere og GS justerbar camberstag. Fått inn alt av powerflex. Gud så deilig å være ferdig med det I morgen er det ut å hente ferdig sandblåste felger, så opp til pulverlakk Montere alt av bremserør, klips og diverse. Koser meg med ferie ja! Skamdårlig bilde, men men... Noen lakkerte smådeler! Montering av bakstilling! GS dempertårnlagre bak! Greenstuffklosser bak!
ruslanumaev Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 fyfa** Her skal jeg følge med! rå bil og lykke til !!
Poppy Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Mye bra arbeid her! Ønsker deg lykke til videre og gleder meg til å se resultatet.
Kimmey Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Takker! gøy å høre holder på å skrive søknad til BT om 325 ombygging. Noen som har noen tips om hva som er viktig å få med på søknaden? Skal bytte følgende: -Motor med ledningsnett -Hjerne -Mellomaksel -Diff -LMM -Eksos? Vil dem egentlig se forskjell på M50B20 og B25 eksos?? trodde dem var like.
MagnusHN Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Bra prosjekt! Ser ikke ut som du sparer på noe hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå