Kimmey Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Ville ikke hatt lippa på, synes den er clean og fin som den er. Lippa er så oppbrukt i mine øyne. Ville prøvd med bakrutesenkeren jeg! Den er blitt utrolig fin nå! Ja det kommer seg! får ta noen prøvebilder av ting prøvemontert på da, hvis ikke så blir det helt standard. Veldig fint helt original.
mropedal Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg stemmer for å beholde den slik den er. Eventuelt leppen på koffertlokket. Utrolig fin bil!
Kimmey Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Har valgt å holde den original! ingen leppe eller bakrutesenker foreløpig ihvertfall. Den var så fin og clean som den er nå! hehe Har 4hjuls kontroll på torsdag nå, så er det bare å få godkjent senk før den skal på EU-kontroll!
summitjohnsen Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 hvor skald u kjøpe den leppa du skal ha frame? Max et eller annet ?
Kjellsen Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Bilen er krem toppen nå De BBS felgene med hvit senter hadde vært sist prikk på kaka
Kimmey Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 hvor skald u kjøpe den leppa du skal ha frame? Max et eller annet ? Den kjøper jeg fra bimmerworld! https://store.nexternal.com/bimmerworl/storefront/maxvelocity-e36-m3-rs-lip-spoiler-p833.aspx Bilen er krem toppen nå De BBS felgene med hvit senter hadde vært sist prikk på kaka Ja jeg driver å leter litt etter BBS RS felger nå til rett pris
ZhilleN Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Kjøp RC felga mine og puss de opp 7,5" foran 8,5" bak, eneste er litt flassing og minimalt med riper, ypperlige og pusse opp kan også få med et sett til der vanene er ferdig pussa opp
Kimmey Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Kjøp RC felga mine og puss de opp 7,5" foran 8,5" bak, eneste er litt flassing og minimalt med riper, ypperlige og pusse opp kan også få med et sett til der vanene er ferdig pussa opp Hehe! er ute etter RS 17" i 8,5" foran og 9,5" bak serru! ellers takk for tilbudet! forresten åssen type RC felger er det du har?
dav-a Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Helt gull, og fet farge kombo. Det kan du. Skikkelig tøff
ZhilleN Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Kjøp RC felga mine og puss de opp 7,5" foran 8,5" bak, eneste er litt flassing og minimalt med riper, ypperlige og pusse opp kan også få med et sett til der vanene er ferdig pussa opp Hehe! er ute etter RS 17" i 8,5" foran og 9,5" bak serru! ellers takk for tilbudet! forresten åssen type RC felger er det du har? Rc 041
Kimmey Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Kult! må tenke på det litt, men sender deg PM hvis jeg vil ha dem Fikk et gøyalt lite brev i dag!
matsi Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Weee få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. )
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Weee få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. ) Pff... Gidd å vær så mainstream da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå