Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ville ikke hatt lippa på, synes den er clean og fin som den er. Lippa er så oppbrukt i mine øyne. Ville prøvd med bakrutesenkeren jeg! :)

Den er blitt utrolig fin nå!

Ja det kommer seg! :D får ta noen prøvebilder av ting prøvemontert på da, hvis ikke så blir det helt standard. Veldig fint helt original.

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har valgt å holde den original! ingen leppe eller bakrutesenker foreløpig ihvertfall.

Den var så fin og clean som den er nå! hehe :P

Har 4hjuls kontroll på torsdag nå, så er det bare å få godkjent senk før den skal på EU-kontroll! :D

Skrevet

Kjøp RC felga mine og puss de opp ;) 7,5" foran 8,5" bak, eneste er litt flassing og minimalt med riper, ypperlige og pusse opp ;) kan også få med et sett til der vanene er ferdig pussa opp ;)

Skrevet
Kjøp RC felga mine og puss de opp ;) 7,5" foran 8,5" bak, eneste er litt flassing og minimalt med riper, ypperlige og pusse opp ;) kan også få med et sett til der vanene er ferdig pussa opp ;)

Hehe! er ute etter RS 17" i 8,5" foran og 9,5" bak serru! :D ellers takk for tilbudet! forresten åssen type RC felger er det du har?

Skrevet

Hehe! er ute etter RS 17" i 8,5" foran og 9,5" bak serru! :D ellers takk for tilbudet! forresten åssen type RC felger er det du har?

Rc 041 :)

Skrevet

Weee ;) få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur :D (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. :P )

Skrevet
Weee ;) få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur :D (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. :P )

Pff... Gidd å vær så mainstream da :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...