Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan noen si meg hvordan i hel**** man får på M-tech sidelistene??? får ikke proppene til å henge skikkelig. De popper bare ut igjen! trenger noen tips før jeg lager bulker i dørene snart! >:/

Skrevet
Hehe :-P Ta av dørtrekket du, og hold igjen på baksiden når du slår de på :-)

Bare å holde igjen og bruke makt rett og slett? :P er originalklipsene av bedre kvalitet forresten?

Så lurer jeg på annen ting i samme slengen. Trenger ny clutch og vurderer UUC sin Organic performance clutch kit.

Link: http://store.uucmotorwerks.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=uuc&StoreType=BtoC&Count1=616039454&Count2=533179879&CategoryID=293&Target=products.asp

"Performance Organic clutch kit for '94-'99 E36 M3 and M Roadster/Coupe"

Noen som vet om det er plug and play?

Skrevet

Jeg tenker vent med clutch! Du har vel ikke ZF kasse så da passer ikke clutchen vel? ;-)

Og ja, dunk de på... Sånn jeg måtte gjøre det iaf :/ Tror ikke orginalklipsene skal gjøre så mye forskjell, men bare husk at du har sikkert fått lakk inn i hullet og gjort det litt tynnere, og tykkere kant, så kan være du må finne på noe lurt ^^ men om du knekker klipsene, kan du jo kjøpe noen nye :-)

Jeg festet dørlistene først, da jeg kunne stjele klips fra de andre som er lettere å sette på om jeg knakk de på dørene :lol:

Skrevet
Jeg tenker vent med clutch! Du har vel ikke ZF kasse så da passer ikke clutchen vel? ;-)

Og ja, dunk de på... Sånn jeg måtte gjøre det iaf :/ Tror ikke orginalklipsene skal gjøre så mye forskjell, men bare husk at du har sikkert fått lakk inn i hullet og gjort det litt tynnere, og tykkere kant, så kan være du må finne på noe lurt ^^ men om du knekker klipsene, kan du jo kjøpe noen nye :-)

Jeg festet dørlistene først, da jeg kunne stjele klips fra de andre som er lettere å sette på om jeg knakk de på dørene :lol:

Ikke zf kasse enda nei. Så da venter jeg heller ja! ;) mulig bare kjøpe en billig vanlig en foreløpig...

Stemmer nok at hullene er blitt trangere pga. lakk ja. Skal se om jeg får dem på i kveld :P

Skrevet
Ville heller spart de pengene ja, og heller bytte når du får ny motor og kasse ;-)

Lykke til! :-)

stemmer det at 3.0 versjonen bruker 2,8 ZF 5 girs kasse, mens 3,2 bruker Getrag 6 girs kasse?

Går det ann å bruke ZF kassa sammen med 3,2 da?

Skrevet

Er ikke helt inni det, men zf er på 3 literen og 3.2 har 6 trins kasse :-)

Tror zf kassa skal passe på 3.2,. Jeg har blitt anbefalt å gjøre det, så burde jo ikke være for vanskelig å få til :P

Skrevet
Er ikke helt inni det, men zf er på 3 literen og 3.2 har 6 trins kasse :-)

Tror zf kassa skal passe på 3.2,. Jeg har blitt anbefalt å gjøre det, så burde jo ikke være for vanskelig å få til :P

Jepp! tror nok det blir ZF det havner på isåfall. Sikkert litt billigere også, pluss at jeg syns det holder med 5 gir xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...