Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Weee ;) få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur :D (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. :P )

yes! skal ikke på før mer senk, spacers, camber osv ;) hehe! gøy med stickers Mysild! :D jeg glemte å si at jeg har festet frontruten med borrelås, slik at jeg kan bytte mellom en clean rute og en med stickers på!.....eller ikke xD

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Weee ;) få bilen lavere så kommer den absolutt til å kle merket med hvite hjul og etterhvert hvit bur :D (drit i hva alle sier om merket, at du reklamerer osv for stanceworks bla bla.. :P )

Pff... Gidd å vær så mainstream da :roll:

Hahaha... Blir jo for dumt å si sånn da. Skal man klage til de som kjører med detaliersclub.no skiltramme, vag og evt bimmers.no ? De er jo et forum, samme som stanceworks

Skrevet

Pff... Gidd å vær så mainstream da :roll:

Hahaha... Blir jo for dumt å si sånn da. Skal man klage til de som kjører med detaliersclub.no skiltramme, vag og evt bimmers.no ? De er jo et forum, samme som stanceworks

Liker ikke det heller :P So your point is invalid XD

Nei da, seff. Folk må jo gjøre hva de vil. Bare dumt alle bruker det for tiden. Så er sliten POLO med et slikt klister på en plass... Husker ikke hvor... (haha) :-D

Får vel kanskje få meg et selv også, da blir jeg også populær :-)

Skrevet

Da var bilen på 4 hjulskontroll! fikk kjørt den på veien for første gang i dag, og må si jeg var litt småredd når jeg kjørte den, etter at så mye er gjort med understellet. Var jo helt gal på styringen, men ellers virket kjørekomforten grei.

Men hadde et lite problem med at det ikke var liv i KM-speedometeret...kan det være løs ledning en plass eller??

Skrevet

Fikk bilen hjem i går og for en herlig følelse å få retta styringa :P yes yes!

Liten update:

Har fått bestillt meg en del kosedeler i dag :P

-LaminX precut light tint på hovedlykter,blinklykter og grøftelykter

-LaminX precut yellow til innerste linselyktene

-Gule OEM grøftelykter fra Ebay :P

-Dørpakninger på V/H side

-Div. klips, skruer, kontakter osv

Nå må jeg bare finne ut av KM-speedometeret og justere clutchen, så er det time til EU-sjekk ;)

Neste måned blir det burbygging :D

Skrevet

Da har bilen fått StanceWorks sticker og justert litt smått på panseret, slik at det ble mindre glipe.

Fått time til godkjenning av senk på BT i kristiansand til onsdag, så vi får se om jeg er heldig. Ringte dem i dag og snakket med dem litt. Har papirer på 4 hjulskontroll og tüv-papirer på engelsk/tysk. Håper det funker ;)

vdy2q1v1neaw1bq3ebvl.jpg

Skrevet
nydeli:)

syns du burde skaffe deg oneblocklykter:))) eller ikke...

Men linselykter synes jeg du burde vurdere! ellers ikke my å sett fingern på... kansje fjerne oblatene:D

Blir ikke oneblock lykter :P vil ha det originalt, men blir Gul laminX på innerreflektor, gule kurvelys og light laminX ton på alt av lykteglass, blink osv. Altså utvendig glass ;)

Har time hos BT på onsdag, så tenkte å bestille nye skilt da :P hehe

Det med justering av clutchen så jeg i Haynes boka. Så er verdt å prøve. Det er ingen dødgang på pedalen. Den er stiv fra toppen og ned. Så jeg tror det er virker som den må justeres. Den glepper på 3 giret når den kommer over 5000 omdreininger. Glepper på tyngre gir, så kan jo være jeg må bytte den snart...:P

EDIT: etter å ha lest litt mere om clutch på E36, så er det visst ingen justering på dem. Jeg får sjekke om det er noe trøbbel med Master/slavesylinder'n.

Skrevet

Har time hos BT på onsdag, så tenkte å bestille nye skilt da :P hehe

Hvorfor bestille nye skilt? Du kan jo bare fjerne oblatene med tapetkniv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...