Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har time hos BT på onsdag, så tenkte å bestille nye skilt da :P hehe

Hvorfor bestille nye skilt? Du kan jo bare fjerne oblatene med tapetkniv

Joda kan jo gjøre det :D Dette er jo de forrige skiltene i plast, mens de nye er vel alu nå? :D trenger ikke å bytte, men tenkte siden jeg var der så. koster jo nesten ingenting! hihi

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

plastskiltene er jo mye finere. ville nå heller hatt de.. får ha lykke til på BT da, men de er utrolig vanskelige med senksett i Kristiansand. burde heller dratt til Arendal eller Evje

Skrevet

Det med clutchen at det ikke er justering stemmer godt:)

I forbildelse med motorbytte mitt skiftet jeg jo cluch å trykkplate å ny girolje + +

Før måtte jeg bryte biln igir nermest å av å til var det som å ikke ha clutchen inne

Nå etter bytte å lufting er det som en ny bil girene er lette å helt fantastisk:)

Skrevet
Det med clutchen at det ikke er justering stemmer godt:)

I forbildelse med motorbytte mitt skiftet jeg jo cluch å trykkplate å ny girolje + +

Før måtte jeg bryte biln igir nermest å av å til var det som å ikke ha clutchen inne

Nå etter bytte å lufting er det som en ny bil girene er lette å helt fantastisk:)

ja jeg tenkte å bytte clutch rundt juletider kanskje, men vi får se ;)

Mannen som jeg var på kontroll hos, påpekte at jeg måtte ha Sideblinklys på forskjermene. Vil det si at jeg må kutte hull til blinklys i nylakka skjermer? :S Mysild har heller ikke blink på siden :P

Skrevet

Som jeg skrev på fb.

1: Min bil er orginalt levert uten sideblink, og det har ikke blitt påpekt.

2: BT krsand er noen rasshøl å skal henge seg opp i alt, jeg sa du burde gå til Evje ;-)

Skrevet
Som jeg skrev på fb.

1: Min bil er orginalt levert uten sideblink, og det har ikke blitt påpekt.

2: BT krsand er noen rasshøl å skal henge seg opp i alt, jeg sa du burde gå til Evje ;-)

Understood! ;)

Vet du sa det :P burde nok høre på de store gutta framover! :D hehe. Får nok ordnet det til uka skal du se ;)

Skrevet

Kjappt spørsmål; hvordan fikk du av gasspedalen for å få av teppegulvet?

320 din ser skikkelig bra ut, du burde prøvd deg på utstillings show-off.

Skrevet

Har time hos BT på onsdag, så tenkte å bestille nye skilt da :P hehe

Hvorfor bestille nye skilt? Du kan jo bare fjerne oblatene med tapetkniv

Joda kan jo gjøre det :D Dette er jo de forrige skiltene i plast, mens de nye er vel alu nå? :D trenger ikke å bytte, men tenkte siden jeg var der så. koster jo nesten ingenting! hihi

Jamen daså :) Lykke til med EU-godkjenning, krysser fingrene!

Skrevet
Ikke mye å sette fingern på her gitt :D Burde være stolt av denne ;)

Takker! ja er meget stolt! ;) har lært mye også som jeg tar med meg videre til fremtidige prosjekter.

Et lite kveldsbilde ;)

3mlbs819wu3zie7exrta.jpg

Skrevet

Denne tråden har gått meg helt husforbi! Utrolig godt arbeid og den ble jo utrolig pen! Skulle gitt min E36 en slik makeover også, men jeg har ingen plass å ha den dessverre.

Utrolig flott bil :applause::applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...