summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Helt flott diy! med gode bilder, men ja ble litt lys film men eller kjempe bra jobb:D! var dette tint? tenkte jeg skulle gjøre dette selv så flotte bilder! ooog godt nyttår!
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Du gjør det helt riktig ang plasseringen av filmen, altså inner reflektorene, og KUN disse, liker ikke når begge reflektorene er gule.
Kimmey Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Helt flott diy! med gode bilder, men ja ble litt lys film men eller kjempe bra jobb:D! var dette tint? tenkte jeg skulle gjøre dette selv så flotte bilder! ooog godt nyttår! Ja det er gøy å blogge litt! hehe. Det ser lysere ut pga. blits. Den er faktisk litt mørkere i "real life" Valgte tint ja, men skal bestille gunsmoked senere en gang! Skal få tatt bilde av fronten med alt på snart! Du gjør det helt riktig ang plasseringen av filmen, altså inner reflektorene, og KUN disse, liker ikke når begge reflektorene er gule. Enig!
///Mysild Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Når skal vi ha photoshoot?? I dag? Sett den sammen i en fei!
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ikke sammen med din Mysild, blir heeelt kræsj!! Dette innlegget blir sett ned på som negativt innlegg, skulle ikke vært postet men siden det nærmer seg helg, la gå for denne gang.. (moderator)
summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ikke sammen med din Mysild, blir heeelt kræsj!! Dette innlegget blir sett ned på som negativt innlegg, skulle ikke vært postet men siden det nærmer seg helg, la gå for denne gang.. (moderator) hahahahaha
///Mysild Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ikke sammen med din Mysild, blir heeelt kræsj!! Enten er du idiot, eller tosk! Nevnte ikke min bil her, og den kommer ikke ut sålenge det er salt på veiene! Tenkte kun på Kimmeys bil... BTW: Jeg skulle fint fått til bra bilder av begge to sammen uansett hvor mye det måtte "kræsje" i dine øyne...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ikke sammen med din Mysild, blir heeelt kræsj!! Enten er du idiot, eller tosk! Nevnte ikke min bil her, og den kommer ikke ut sålenge det er salt på veiene! Tenkte kun på Kimmeys bil... BTW: Jeg skulle fint fått til bra bilder av begge to sammen uansett hvor mye det måtte "kræsje" i dine øyne... ser du lenger ned på mitt innlegg i blindeskrift, så skjønner du at dette var ironi mr.
///Mysild Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ikke sammen med din Mysild, blir heeelt kræsj!! Enten er du idiot, eller tosk! Nevnte ikke min bil her, og den kommer ikke ut sålenge det er salt på veiene! Tenkte kun på Kimmeys bil... BTW: Jeg skulle fint fått til bra bilder av begge to sammen uansett hvor mye det måtte "kræsje" i dine øyne... ser du lenger ned på mitt innlegg i blindeskrift, så skjønner du at dette var ironi mr. Alle mine smileys gikk bort... Dumme htc... Skulle vært noen og Her og der XD
///Mysild Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ja ja ja... ro avgårde Pfff... Trenger ikke ro, har 90 hk påhengs
summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 viewtopic.php?f=6&t=244915&start=120 se på forumet hannes å finn en side der han har lamin x på frontlyktene! han har tint sier han samme som deg men ser myyye mørkere ut! men du sa det med blitsen! er din "tint" like mørk som hans?
Kimmey Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Haha gutta boys må alltid "krangle" litt neida.. Må bli photoshoot til våren Sondre, da jeg helst ikke vil ut med den nå. Er fortsatt monsterhøy og står på skrekkelig stygge felger Ser ut som det er samme "tint" ja, fordi mine ser mørkere ut i RL enn på bildene
///Mysild Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Tenker bare at når du skal til å bytte motor, så blir den nok stående lenge utover våren XD hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå