Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tenker bare at når du skal til å bytte motor, så blir den nok stående lenge utover våren XD hehe

Åja, men vi får til en shoot før jeg bytter! ;) venter jo fortsatt på søknaden så!

Men jeg lurte på en ting. Går det ann å justere grillramma mere ut? panseret stikker lengre ut enn grillramma nå, og det virker som om ramma skal lengre ut. Kan det justeres eller?

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tenker bare at når du skal til å bytte motor, så blir den nok stående lenge utover våren XD hehe

Åja, men vi får til en shoot før jeg bytter! ;) venter jo fortsatt på søknaden så!

Men jeg lurte på en ting. Går det ann å justere grillramma mere ut? panseret stikker lengre ut enn grillramma nå, og det virker som om ramma skal lengre ut. Kan det justeres eller?

Du justerer panseret lenger inn på hengslene :)

Skrevet

Jepp! panseret får jeg ikke justert mere, da går det utenfor linja med forskjermene i toppen. Skal prøve å bare justere selve ramma som du sier ;)

Skrevet
Det var da ikke ille ventetid! :o blir gromt med ny motor! ;)

Skal bli helrått! Sitter å cruiser på Autotrader og mobile.de nesten hver dag nå! :D

Skrevet
S52 finnes ikke...

Du har s50b30/32 E36 og s54b32 E46

s52 er vell us versjonen..

Nope, det er m50 motor

nei, er fortsatt s motor, men ser lik ut som en m50.

prøv å google s52b32, da vil du se at s52 er us versjonen av s50.

S52B32/US 3,2L (3 201 cm³) 177 kW (240 hk) v/ ? o/min ? Nm v/ ? o/min 1995

S52B32/EU 3,2L (3 201 cm³) 236 kW (321 hk) v/ 7 400 o/min 350 Nm v/ 3 250 o/min 1995

Skrevet

Trenger noen tips og råd av dere gutta!

Jeg vurderer felgdim: 17×9.5 +11fr / 17×10 +19 rr (dette er en dim jeg fant som ser bra ut, men hva menes med tallene bak felgdim? altså +11fr og +19rr. Er det camber eller?) Trenger å vite hva slags innpress jeg skal ha, for å ha bredere kant på felgene. Er ikke så sykt inni felggreiene, så tips og forklaringer setter jeg pris på! :)

KimS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...